5

حمایت “ارواح” از پورکبگانی!/ ماجرای بیانیه «مردگان» در حمایت از جعفر چه بود؟

  • کد خبر : 9464
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
حمایت “ارواح” از پورکبگانی!/ ماجرای بیانیه «مردگان» در حمایت از جعفر چه بود؟
شهریورماه سال گذشته بود که در ارائه برنامه ای در جلسه شورای شهر بوشهر میان وحید نیک روش رئیس و جعفر پورکبگانی عضو عادی شورا مباحثه ای صورت گرفت که با ناراحتی پورکبگانی و واکنش تند وی همراه بود. پس از این اتفاق رسانه های اصلاح طلب نیز از رفتار پورکبگانی استقبال کردند و باعث ایجاد حاشیه و موج منفی در قبال شورا شدند.

به گزارش سوک، سایت گام خبر نوشت: شهریورماه سال گذشته بود که در ارائه برنامه ای در جلسه شورای شهر بوشهر میان وحید نیک روش رئیس و جعفر پورکبگانی عضو عادی شورا مباحثه ای صورت گرفت که با ناراحتی پورکبگانی و واکنش تند وی همراه بود. پس از این اتفاق رسانه های اصلاح طلب نیز از رفتار پورکبگانی استقبال کردند و باعث ایجاد حاشیه و موج منفی در قبال شورا شدند.

مدتی از این جلسه نگذشته بود که یکی از نزدیکان پورکبگانی با تهیه طوماری با امضای برخی افراد نام‌آشنا، نیک روش را تهدید به «عکس العمل های تند» و «شدیدتر» کرد که در آن خطاب به نیک روش نوشته شد «پایت را خطوط قرمز (برنداری)». اتفاق جالب تر واکنش خواص پس انتشار بیانیه بود. ابوذر شیخ سقا و عقیل عزیززاده از جمله کسانی بودند که امضای خود زیر بیانیه را جعلی دانستند.

حتی برخی از افرادی که ظاهرا(!) طومار را امضا کرده اند سال های پیش فوت کرده بودند و همین باعث شد رسانه ها با تمسخر، این موضوع را با تیتر «حمایت ارواح از پورکبگانی» منتشر کنند! البته با نگاهی به بیانیه می توان حدس زد که اغلب نام‌ها با یک دست خط مشخص نوشته شده است.

پورکبگانی هیچ وقت انتساب این طومار به خود را تکذیب نکرد، درحالی هر روز یکی از امضا کنندگان، از وجود نامشان زیر طومار اظهار بی‌اطلاعی می کردند.

 

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.