8

رقابت “یزدان شناس” و “جمیری” در خط پایان انتخابات بوشهر

  • کد خبر : 9599
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
رقابت “یزدان شناس” و “جمیری” در خط پایان انتخابات بوشهر
بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار سوک، رقابت در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم بین تیمور یزدان شناس و عبدالکریم جمیری می باشد.

اختصاصی سوک: هرچه به پایان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم حدس و پیش بینی درباره برنده پایانی رقابت در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم سخت تر می شود.

براساس بررسی های کف خیابانی بوشهر، سه گزینه شاخص این روزها نسبت به بقیه کاندیداها اسم آنها در محافل سیاسی اجتماعی شهر شنیده می شود.

اما به راستی چه کسی قدرت و توانایی ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی دارد و از جهتی توانایی رای آوری هم نیز دارد.

مخالفان جمیری اعتقاد دارند ظرفیت رای آوری فردی و اجماع روی یزدان شناس نسبت به بقیه کاندیداها بیشتر است و در ادامه به چرایی این مسئله می پردازیم:

تیمور یزدان‌شناس کسی است که نه‌تنها برای مردم بوشهر و گناوه که به واسطه سالهای متمادی خدمت خویش در کنگان برای مردم این منطقه نیز نامی آشنا و شناخته شده است.

یزدان شناس ضمن تعلق خاطر و زندگی در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، مسئولیت های فراوانی را در بوشهر و گناوه تجربه کرده است و دارای دانش استراتژیک و تجربه خوب برای مدیریت در این حوزه است.

وی به واسطه سکانداری فرمانداری کنگان به مسائل و مشکلات حوزه های فعالیتی نفت، گاز و پتروشیمی آشناست، از این جهت اندوخته خوبی برای پیشبرد اهداف و برنامه های انتخاباتی خود در حوزه انرژی دارد.

 بدون اغراق باید گفت یزدان شناس در میان کاندیدای این حوزه انتخابیه یکی از شخصیت های صاحب رای و از همه مهمتر دارای سوابق و تجربه های مدیریتی شهرستانی، استانی و ملی می باشد که در صورت بیرون آمدن نام ایشان از صندوق های رای اتفاقات چشمگیری را در این حوزه میتوان شاهد بود.

یکی دیگر از کاندیداهای این حوزه انتخابیه جعفر پورکبگانی، عضو مستعفی شورای شهر بوشهر می باشد که انتقادات فراونی نسبت عملکرد وی در شورای شهر مطرح می شود. او که به ۱۱ هزار رای مردم بوشهر در انتخابات شورای اسلامی شهر پشت پا زده، اعتماد خود را تا حدی در بین مردم از دست رفته می بیند.

عدم مشورت پذیری، دخالت در انتصابات و استعفا در زمان فرمانداری و شورای شهر باعث شده مردم اینبار با تامل بیشتری به او نگاه کنند.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار سوک، رقابت در این حوزه انتخابیه بین تیمور یزدان شناس و عبدالکریم جمیری می باشد.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. آفرین طوری بنویسد که این دورقیبند و اونی رو دوست ندارید در موردش بنویسید میکوبید ما که رای نمیدیم اما فکر میکنید با این نوع نوشته ها و القا کردن به مخاطب میتونید رای جمع کنید اونیکه انتصابات دخالت میکرد رفیقتون بود که حالا هم تایید صلاحیت شد

  2. سایت سوک هم شورش درآورده هر مطلبی میخواد بنویسه یک قسمتش ربط میده به مخالفت با پورکبگانی من خداوکیلی طرفدار پورکبگانی نیستم ولی اینهمه انتقاد از یکنفر در یک نشریه زیبا نیست
    الان مخاطب سریع متوجه میشه که شما فقط با یک کاندید زاویه دارید

  3. آخرشم یکی دیگه شد خبری درست ننوشتی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.