1
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

توزیع شیر رایگان در مدارس استان بوشهر آغاز شد

  • کد خبر : 7595
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
توزیع شیر رایگان در مدارس استان بوشهر آغاز شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توزیع شیر رایگان در مدارس مقطع ابتدایی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش سوک، علی موحدی صبح سه‌شنبه در آئین آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس مقطع ابتدایی استان بوشهر اظهار داشت: بیش از ۱۲۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار دارند.

وی اضافه کرد: بر این اساس در قالب اجرایی این طرح، تمامی مدارس دولتی در مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی شیر رایگان را به‌صورت ۲ بار در هفته و در مجموع ۷۲ نوبت در طول سال تحصیلی دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در ۵۲ هفته دانش‌آموزان یادشده تحت پوشش شیر رایگان قرار دارند، تصریح کرد: در مجموع ۱۲۶ هزار و ۳۰۰ پاکت شیر در طول سال تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان مدارس دولتی مقطع ابتدایی قرار می‌گیرد.

وی از توزیع هفته‌ای ۲۵۰ هزار بسته شیر در مدارس استان خبر داد و بیان کرد: اعتبارات لازم برای تهیه شیر پاکتی در مدارس استان بوشهر تأمین شده است و در این راستا از دست‌اندرکاران قدردانی می‌شود.

موحدی با بیان اینکه سلامتی و تندرستی دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است، تصریح کرد: علاوه بر توزیع شیر رایگان طرح‌های مختلفی در عرصه‌های ورزشی، «آهن‌یاری و مکمل ویتامین دی» تجهیز «اتاق بهداشت» در مدارس، جلوگیری از چاقی دانش‌آموزان، طرح شهید سلیمانی در مدارس برای بهینه‌سازی و مناسب‌سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه از دیگر طرح‌های اجرا شده در حوزه سلامت دانش‌آموزان است.

وی تأکید کرد: حفظ سلامت جسمی دانش‌آموزان به‌عنوان یک برنامه دارای اولویت در استان مورد توجه ویژه قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام در مدارس عالیشهر بوشهر هیچ شیری در هیچکدام از دبستانها و پیش دبستانی ها توزیع نشده شاید هم طبق معمول تبلیغات همیشگی هست ؟!!

  2. متاسفانه دوبار در اوایل طرح شیر دادند دیگه تموم شد .اینا فقط برای تیتر اخبار هست .موحدی یکی از نیروهای ضعیف در بیست سال گذشته آوپ استان بوشهر است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.