4

یک پیرمرد دولت روحانی گزینه اصلی مدیرکلی بهزیستی استان بوشهر!

  • کد خبر : 7945
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۰۱
یک پیرمرد دولت روحانی گزینه اصلی مدیرکلی بهزیستی استان بوشهر!
یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم استفاده از جوانان در مدیریت کشور است اما این سیاست در استان بوشهر به گونه دیگر در حال رقم خوردن است.

به گزارش سوک، سایت شغاب نوشت: یکی از شعارهای دولت سیزدهم استفاده از جوانان به خصوص جوانان انقلابی بود که در پست‌های مختلف از وزارت تا استانداران زیادی شاهد آن بودیم.

اما در استان بوشهر این روند به گونه دیگر رقم خورد و نسبت بیشتری از  مدیران را پیرمردها شکل می‌دهند که بعضی از آنها انقلابی هم نیستند.

یکی از محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب جمهوری اسلامی ‌ایران جوانگرایی است و دولت سیزدهم که بار سنگین اداره کشور را دارد مسئولیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را نیز عهده دارد.

ایجاد تحول و جهش در کشور و بعضا استان‌‌مان با وجود مدیران پیر محقق نمی شود و از طرفی مردم نیز از مدیران پیر که باعث کند شدن بیانیه گام دوم شده اند خسته هستند.

تازه‌‌ترین شنیده‌ها در فضای رسانه حاکی از آن است حیدر عزیز نژاد معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار است بر صندلی اداره کل بهزیستی استان تکیه بزند.

جالب است بدانید عزیز نژاد در دولت قبل قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوده است و در دولت سیزدهم نیز به معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شد و حال نیز شنیده شده است به زودی سکاندار اداره کل بهزیستی استان می شود.

بکارگیری افراد سن بالا یکی از سیاست‌های مدیریتی دولت قبل بود؛ حال داستان غم انگیز این رویه در استان بوشهر در حال تکرار می باشد.

متاسفانه در دولت سیزدهم، استان بوشهر که ظاهرا تافته جدا بافته با دیگر نقاط کشور می باشد در آن بعضا مدیرانی دیده می شوند که دوست ندارند تاریخ مصرف مدیریت شان تمام شود در هر دولتی بر یکی از مناصب دولتی تکیه می زنند.

انتظار می رود مدیران سازمان بهزیستی کشور بجای اینکه مدیریت این مجموعه را به افراد سن بالا بسپارند از ظرفیت جوانان استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. جای بسی تاسفه . شرم باد بر تمام کسانی که مصمم هستند اغیار را بر بهزیستی بگمارند

  2. پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در بهزیستی دنبال چه هستند؟ بهزیستی را فقط خود پرسنل بهزیستی می شناسند و لاغیر.
    دست از سر بهزیستی بردارید. دکتر اسدی راد را برگردانید .اعتبارات را افزایش دهید. دخالت های سیاسی را کم کنید. مشکلات بهزیستی از روزی آغاز شد که سیاسیون و مسئولین رده بالا ، در کارهای بهزیستی دخالت کردند. اگر روزی مسئولین به این باور رسیدند که بهزیستی یک سازمان خدماتی است. مشکلات بهزیستی حل خواهد شد.بهزیستی را به دست خود پرسنل بهزیستی بسپارید.

  3. برخی مدیران این سازمان منازل شخصی خود در جاهای مختلف شامل جم بوشهر احمدی اجاره داده اند و منازل مسکونی متعلق به سازمان را که حق مردم فقیر و بی بضاعت هست را تصاحب کرده و با هزینه های گزاف توسط بهزیستی برای انها بازسازی و مدرن سازی شده است.
    به منظور شفاف سازی در صورت صلاحدید اطلاع رسانی و منتشر نمایید

  4. با سلام ، از سالها پیش با عملکرد دکتر عزیزنژاد آشنا هستم در زمانه ی که فساد و اختلاس و کلاهبرداری امان مردم را بریده حداقل ایشان انسان شریف و پاک دستی هستند و امید به خدا که سربلند خواهند بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.