2

رویداد مردمی‌شو با انتخاب گروه‌های جهادی برتر به خط پایان رسید+عکس

  • کد خبر : 10488
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
رویداد مردمی‌شو با  انتخاب گروه‌های جهادی برتر به خط پایان رسید+عکس
اختتامیه نخستین رویداد مردمی‌شو به عنوان یک رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله استان بوشهر با حضور گروه‌های جهادی شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش سوک، آئین اختتامیه نخستین رویداد مردمی‌شو به عنوان یک رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله استان بوشهر با حضور گروه‌های جهادی شرکت کننده از سراسر استان و مسئولان در بندر شیرینو بوشهر و به میزبانی شرکت غیر صنعتی پازارگاد برگزار شد.

این رویداد در دو مرحله اجرا شد که مرحله اول آموزش و توانمندسازی گروه‌های جهادی شرکت کننده بود و مرحله دوم نیز رقابت و مسابقه‌‌ای میان ایده‌های حل مسئله این گروه‌ها بود که از میان این گروه‌ها سه طرح به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب شدند.

حجت الله پارمان دبیر برگزاری رویداد مردمی شو در آئین اختتامیه این رویداد ۵ ماهه گفت: ایده‌ها و طرح‌های گروه‌های جهادی شرکت کننده در رویداد مردمی‌شو که نگاه مسئله محوری دارند در حد یک رویداد باقی نمی‌ماند و ما در کنار این گروه‌ها ایستاده‌ایم و از آنها حمایت خواهیم کرد.

پارمان با بیان اینکه این گروه‌ها با دغدغه و با همه انگیزه کنار مردم و کنار شهر خود ایستاده‌اند افزود: این گروه‌ها در تلاش هستند تا با مشارکت مردم یک مسئله‌ای از منطقه زندگی خود را حل کنند و امیدواریم بتوانیم از همه طرح‌ها تا رسیدن به مرحله اجرا حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: این رویداد یک ریل‌گذاری است تا همه مسئولان، دستگاه‌ها، مجموعه‌های حمایتی و مسئولیت ‌های اجتماعی را در راستای حمایت از گروه‌های مسئله محور به خط کنیم.

حجت الاسلام سید مظاهر حسینی نماینده دفتر مقام معظم رهبری در این آئین مردمی بودن را ویژگی مهم انبیا عنوان کرد و اظهار کرد: هیچ تهدیدی باعث نشد انبیا خود را از مردم جدا کنند و نه تنها در آن‌ها اثر نداشت بلکه افتخار می‌کردند که در کنار مردم باشند.

حسینی افزود: طبق درس‌های از زندگی ائمه و تجربه انقلاب اسلامی ایران هرچه که کارهای خود را به صورت عمومی و مردمی انجام دهیم غالباً کار با توفیق و سرعت فراوانی همراه خواهد بود اما مردمی بودن آداب و فرایندی دارد که اگر غیر آن عمل کنیم صرفا شعار مردمی بودن داده‌ایم و از مردم حمایتی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از آداب مردمی بودن طبق رویه سردار شهید سلیمانی این است که به جای حرف و شعار دادن در میدان عمل کنیم، تاکید کرد: شهید سلیمانی به فکر فرصت‌ها نبود بلکه به فکر تهدیدها بود و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کرد.

مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت نیز با تاکید بر اهمیت تلاش گروه‌های جهادی و مردم نهاد برای آبادانی ایران اظهار کرد: استان بوشهر جمعی از فرهیختگان جهادی را در همایشی تحت عنوان رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله مردمی شو استان بوشهر پذیرا بود.

شاه میرزایی افزود: در این برنامه طرح‌ها و ایده‌های مهمی مطرح شد و همچنین جلسات گفتمان سازی و راهکارهای مسئله‌یابی برای رفع محرومیت‌های منطقه هدف گروه‌های مردمی و جهادی برگزار شد که در مسیر پیشرفت کاربردی و بنیادی امری مهم را رغم زدند.

وی ادامه داد: نه تنها تیم‌های برگزیده بلکه همه تیم‌های شرکت کننده در رویداد حل مسئله مردمی شو مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

در پایان این رویداد از گروه‌های برگزیده تجلیل شد که اسامی آن‌ها به شرح ذیل می‌باشد؛

گروه اول: گروه ریحانه الحسین از دشتستان به سرپرستی خانم ایرج زاده

گروه دوم: گروه شهید دانشگر از کنگان به سرپرستی اسماعیل ایدانی

گروه سوم: گروه شهید محمد خواجه از دشتی به سرپرستی سیده معصومه حسینی مفرد

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=10488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.