5

مدیرکل جدید ارتباطات زیرساخت استان بوشهر منصوب شد

  • کد خبر : 7611
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
مدیرکل جدید ارتباطات زیرساخت استان بوشهر منصوب شد
با حکم مهندس جعفرپور؛ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت, دکتر مرتضی احمدی بعنوان مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان بوشهر مصوب شد.

به گزارش سوک، طی حکمی از سوی مهندس محمد جعفرپور معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، «دکتر مرتضی احمدی» به عنوان مدیر ارتباطات زیرساخت استان بوشهر منصوب شد و از زحمات 12ساله مهندس سید امین موسوی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی شبکه‌های مادر مخابراتی در کشور و کارگزار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وظیفه اجرای سوئیچینگ و تأمین ارتباطات بین استانی و بین‌المللی اپراتورهای مخابراتی را در نقاط حضور و شبکه‌های مربوط بر عهده دارد.
استان بوشهر بندری استراتژیک در منطقه خاورمیانه است که بیشترین مرز دریایی کشور را دارد و یکی از استان های مهم زیرساختی کشور است.

دکتر احمدی دانش آموخته مهندسی کامپیوتر می باشد که دارای سوابق تجارب مدیریتی در شرکت ارتباطات زیرساخت استان اصفهان و فارس و همچنین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب کشور و مشاور عالی شرکت های بزرگ کشور همچون شرکت مخابراتی ایران ITMC می باشد

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.