6
در نشستی هماهنگی رویداد جهادی مطرح شد؛

پیش‌بینی حضور‌ ۷۵۰ نفر در رویداد مردمی‌شو

  • کد خبر : 8010
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
پیش‌بینی حضور‌ ۷۵۰ نفر در رویداد مردمی‌شو
نشست هماهنگی رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله گروه‌های مردمی و جهادی در استان بوشهر برگزار شد که در آن پیش‌بینی شد بیش از ۷۵۰ نفر در آن شرکت کنند.

به گزارش سوک، نشست هماهنگی رویداد «مردمی‌شو»، اولین رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله گروه‌های مردمی و جهادی در استان بوشهر با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در بوشهر و دیگر اعضای این رویداد برگزار شد.

حجت‌الله پارمان در این نشست عنوان کرد: ما در بوشهر ظرفیت‌های خوبی در زمینه گروه‌های جهادی داریم اما کسی به سراغ آنها نرفته است و این ظرفیت‌ها مغفول مانده است.

 

ورود مردم صحنه را تغییر می‌دهد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره افزود: مثال‌های زیادی وجود دارد از دفاع مقدس تا دفاع در مقابل کرونا تا زمانی که مردم وارد نشده بودند وضعیت مناسب نبود و به محض ورود مردم صحنه تغییر کرد..

وی تصریح کرد: اتفاقی که در این رویداد باید رخ دهد این است که نخبه‌های جهادی استان بیایند و نه تنها طرح مسئله کنند بلکه در زمینه حل آن به صورت جهادی وارد کار و حل مسئله نیز ورود خواهند کرد.

پارمان اشاره کرد: همچنین یکی دیگر از اهداف اما از این رویداد این است که گروه‌های مردمی را فعال کنیم که بتوانند در زمینه حل مشکلات حضور فعال داشته باشند.

شیخان مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در این نشست با اشاره به ارزش کار جهادی اظهار کرد: شما در مسیری گام نهادید که در مسیر خداوند است و‌ خداوند به شما یاری خواهند رساند.

 

مردم باید باور کنند می‌توانند مشکلات را حل کنند

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد بیان کرد: توفیق خدمت به مردم یک‌نعمت الهی است و باید شکر گذار این نعمت باشیم.برای این که نسیم خوش خدمت به همه مردم برسد، مردم باید به آن سطح از باور برسند که بدانند مردم می‌توانند مشکلات منطقه خودشان را حل کنند.

وی‌ خاطرنشان کرد: اگر جهادگران پیوند با منطقه را با یک‌بینش به مردم منتقل کنند مردم می‌دانند که اگر بخواهند خودشان می‌توانند مشکلات خود را حل کنند.

شیخان بیان کرد: گروه‌های جهادی به دلیل محدودیت منابع امکان حل همه مشکلات را ندارند بنابراین باید برای حل مشکلات اساسی مردم برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

همچنین در این رویداد دیگر اعضای گروه در خصوص مسائل مختلفی از جمله لزوم حضور جهادگران در عرصه حل مشکلات و استفاده از ظرفیت مردم و صنعت در کنار هم مطرح شد.

در این نشست عنوان شد که تاکنون حدود ۱۲۰ گروه جهادی در این رویداد شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی شد تا ۲۵۰ گروه نیز در روزهای آتی برسد.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=8010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.