1

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران: مناطق عملیاتی به کارگاه‌های توسعه‌ای تبدیل می‌شوند

  • کد خبر : 10912
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران: مناطق عملیاتی به کارگاه‌های توسعه‌ای تبدیل می‌شوند
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: مناطق عملیاتی این شرکت در سال جاری به کارگاه طرح‌های توسعه‌ای و تعمیراتی تبدیل می شوند.

به گزارش سوک، عباس غریبی روز سه شنبه در اولین نشست شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران در سال جدید اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران به این شرکت، بودجه های دریافت شده و اجرای طرح های مصوبِ تلفیقی و فعال کردن طرح ها بیش از گذشته تلاش می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته افزود: در سایه همدلی و همفکری ایجاد شده در سال قبل گام های خوبی در زمینه برنامه ریزی، تخصیص منابع و رفع چالش های سازمان برداشته شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: در سال جدید با نگاه به طرح های تکمیل نشده موجود، وارد فاز اجرایی و کنترلی طرح‌ها شده و همزمان تخصیص منابع در دستور کار قرار می گیرد.

غریبی عنوان کرد: در سال جاری مدیریت طرح‌ها دارای اهمیت بالایی بوده و به طور ویژه به صورت میدانی بررسی و پیگیری می شوند.

وی ادامه داد: ایمنی و امنیت تاسیسات و زیرساخت ها در کنار فرایندهای اصلی و پشتیبانی این شرکت از اولویت اول شرکت در سال جاری به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به بودجه های دریافت شده از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران و همچنین طرح های مصوبِ تلفیقی در این شرکت گفت: تعمیرات مخازن ذخیره سازی، تعمیرات اسکله ها و تامین یدک کش ها و تکمیل طرح ۷۲ واحدی از مهمترین برنامه های عملیاتی امسال هستند.

غریبی گفت: از دیگر طرح های مهم امسال می توان به پایش تصویری و حفاظت الکترونیک تاسیسات، طرح های توسعه ای، حفظ دارایی های فیزیکی، بروزرسانی سیستم های اندازه گیری، پیگیری مسائل منابع انسانی و مسئولیت های اجتماعی یاد کرد.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=10912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.