6

کمک 54 میلیارد تومانی حامیان بوشهری به فرزندان ایتام و محسنین / 8 هزار فرزند یتیم و محسنین در بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند

  • کد خبر : 8030
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کمک 54 میلیارد تومانی حامیان بوشهری به فرزندان ایتام و محسنین / 8 هزار فرزند یتیم و محسنین در بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند
🔹مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در 9 ماهه سال جاری بالغ بر 54 میلیارد تومان به حساب فرزندان ایتام و محسنین استان بوشهر از سوی حامیان این فرزندان واریز شده است.

به گزارش سوک، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد گفت : بیش از 25 هزار حامی که اطلاعات آنها در سامانه طرح اکرام ثبت شده ، با تحت حمایت قرار دادن دو یا چند فرزند ، با عنوان فرزند معنوی در زمینه خدمت رسانی همواره کمک حال و دست گیر کمیته امداد بوده اند.

روشن در ادامه افزود: این حامیان ماهیانه با مبالغ متفاوتی به حساب فرزندان معنوی خویش واریز می نمایند.

وی بیان کرد: در حال حاضر قریب به 8 هزار فرزند یتیم و محسنین از مراحم حامیان اکرام بهره مند می شوند که از یک تا چند حامی دارند و از این تعداد 190 فرزند فاقد حامی هستند.

عباس روشن در پایان با تاکید کرد: همه افراد نوع دوست و نیک اندیش می توانند جز حامیان طرح اکرام باشند و با انتخاب فرزند‏ و یا فرزندان معنوی و واریز مبلغ دلخواه به حساب مستقیم این فرزندان در این کار خدا پسندانه شریک شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر روش های ثبت نام و همکاری در طرح اکرام را مراجعه به سایت emdad.ekram.ir و انتخاب گزینه استان بوشهرو یا ارسال کلمه حامی به سامانه پیامکی 3000333377 و یا تماس با شماره تلفن 07733320719 در ساعات اداری اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=8030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.