2

دور همی خانواده رادیو بوشهر در روز رادیو

  • کد خبر : 11099
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
دور همی خانواده رادیو بوشهر در روز رادیو
به مناسبت روز رادیو خانواده صدای استان بوشهر یک دور همی صمیمانه با حضور مدیرکل برگزار کردند

به گزارش سوک به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان بوشهر؛ دورهمی صمیمانه رادیو بوشهری ها با حضور مدیر کل و قائم مقام مرکز و همچنین معاون و مدیران رادیو بوشهر برگزار شد .

مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر در این برنامه با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه‌ها تاکید کرد.
حیدری افزود: موضوع پژوهش برنامه‌ای از ارکان تولید محتوای موثر و مخاطب پسند است که ما از برنامه سازان توقع داریم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند .

قائم مقام صدا و سیمای استان نیز با اشاره به اینکه رادیو به عنوان یک رسانه گرم که از وضوح بالایی در انتقال پیام به مخاطب برخوردار است گفت : رادیو همیشه جایگاه مخاطب خود را در مواجهه با تغییرات ساختاری و ماهیتی سایر رسانه‌ها داشته است.
مهندس جمهیری اضافه کرد : نقش رادیو به عنوان رسانه بحران نقش متمایز و برجسته‌ای است که اثربخشی آن در شرایط خاص و سهولت دسترسی آسان و اعتماد مخاطب به آن از شاخص‌های ویژه این رسانه دوست داشتنی است
در ادامه همکاران رادیو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران فقیدشان همچون زنده یاد نگین گتویی‌زاده گوینده و نویسنده برجسته رادیو بوشهر و ناخدا منصور بهرامی گوینده و بازیگر پیشکسوت رادیو بوشهر با بیان انتظارات و پیشنهادات خود خاطرات شیرین دوران کاری خود را نقل کردند .
در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی و متعهدانه همکاران و بازنشستگان رادیو تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=11099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.