1

دومین جشنواره سرود فجر بسیج استان بوشهر برگزار می شود

  • کد خبر : 11075
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۴۱
دومین جشنواره سرود فجر بسیج استان بوشهر برگزار می شود
مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج،هفتم اردیبهشت ماه در بوشهر برگزار می گردد.

به گزارش سوک، مهدی عالی زاده معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در تشریح این خبر گفتند: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ده گروه دختر و ده گروه پسر در دونوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌گردد.

این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار می گردد،در دو بخش سرودهای ملی و محلی خواهد بود و گروه های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را بصورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا خواهند گذاشت.

ایشان افزودند: آقای امید مهرنیا مسول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین،مهمان ویژه این جشنواره می باشد که داوری این جشنواره نیز در کنار داوران برجسته استان به عهده خواهد داشت.

ایشان یکی از برنامه های جانبی این جشنواره را،برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه های سرود استان بیان داشتند که توسط آقای امید مهرنیا مسول خانه سرود و موسیقی بسیج در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن ۲۲بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار می گردد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر،اهداء جوایز به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخشهای ملی و محلی ،تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران،رهبر برتر و همچنین معرفی گروه های برتر به مرحله کشوری ، را از شاخصه های این جشنواره بیان نمودند.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=11075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.