4
همزمان با ایام دهه فجر؛

آئین تجلیل از 3 هزار خانوار خوکفا شده کمیته امداد در بوشهر برگزار می شود

  • کد خبر : 8927
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
آئین تجلیل از 3 هزار خانوار خوکفا شده کمیته امداد در بوشهر برگزار می شود
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری آئین تجلیل از 3 هزلر خانوار خودکفا شده با شعار بلندای همت در 17 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سوک، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر گفت: برگزاری آئین تجلیل از 3 هزار خانوار خودکفا شده با شعار بلندای همت در 17 بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهردرادامه افزود: این همایش همراه با مراسم تکریم از یاوران اشتغال، کار آفرینان، مجریان طرح های اشتغال و نخبگان از ساعت 8:30 الی 11 در مصلی جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

روشن خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه دستاوردهای مددجویان خودکفا شده تحت حمایت در حاشیه این مراسم برپا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهربیان کرد: در سال گذشته 13 هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از 6 میلیارد و 400 میلیون تومان انجام شده ، که برای ایجاد این میزان فرصت شغلی ، بخشی به صورت اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفائی ، بخشی توسط مراکز کاریابی و بخشی دیگر با گذراندن دوره های آموزش شغلی انجام شده است.

عباس روشن اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان را بسیار موثر، محوری عنوان کرد و گفت: یکی از برکات این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان موفق و نخبه استان خواهد بود.

وی از مجموعه استانداری، مدیران عامل بانک ها و سایر دستگاه های مرتبط، به عنوان یاوران اشتغال در طرح های کمیته امداد نام برد که در تحقق برنامه اشتغال این استان نقش بسزایی داشته اند.

وشن در پایان اظهار کرد: معرفی کمیته امداد به عنوان یک مجموعه کارآفرین و اشتغال زا از اهداف این رویداد مهم خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=8927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.