2
مطالبه مردم بوشهر؛

آقای استاندار پاسخگوی هنجار شکنی این روزهای بوشهر باشید!

  • کد خبر : 9577
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
آقای استاندار پاسخگوی هنجار شکنی این روزهای بوشهر باشید!
این هنجار شکنی ها به حدی است که رسانه های معاند و دشمنان قسم خورده، از بوشهر به عنوان مقصدی امن برای ترویج فساد و اباحی گری یاد می کنند و هنجار شکنان را برای مسافرت به این شهر دعوت می کنند.

به گزارش سوک، هیئت های مذهبی ائمه محترم جمعه و جماعات اقشار مختلف مردم ولایتمدار اهالی چهار محل بوشهر هنرمندان کسبه و بازاریان در بیانیه ای خواستار پاسخگویی استاندار بوشهر نسبت هنجارشکنی های این روزهای بوشهر شدند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی
دشمنان برای استحاله کامل فرهنگی و عادی‌سازی بزرگترین گناهان نقشه‌های شومی در سر دارند.
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله

استان دار الحماسه و ولایتمدار بوشهر با سابقه طولانی و بسیار درخشانی که در مبارزه با استکبار و سلطه بیگانگان خصوصا انگلیس خبیث دارد همواره الگویی الهام بخش در ایستادگی و دفاع از میهن و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی بوده است و در این راه شهدای فراوانی را تقدیم اسلام و انقلاب نموده است که بر تارک آن می درخشد.
فرهنگ اصیل و بومی این استان و تلفیق آن با فرهنگ زیبا و ناب اسلامی همراه با خلق و خوی مردمان پاک، استوار، خون گرم و مهربان، بوشهر را نمونه ای مثال زدنی برای همگان معرفی کرده است.

اما این شب ها به نام فرهنگ، شاهد برگزاری جشنواره کوچه در برخی محلات قدیمی این شهر هستیم که متاسفانه شاهد هنجار شکنی وسیع در برخی برنامه های آن بوده ایم. این اقدام موهن دل مردم متدین و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را جریحه دار نموده است. تجمع مختلط زنان و مردان با رقص و آواز در مقابل اماکن مذهبی با اباحه گری و کشف حجاب هیچ جای توجیهی را برای کسی باقی نمی گذارد.
این هنجار شکنی ها به حدی است که رسانه های معاند و دشمنان قسم خورده، از بوشهر به عنوان مقصدی امن برای ترویج فساد و اباحی گری یاد می کنند و هنجار شکنان را برای مسافرت به این شهر دعوت می کنند.
جامعه مومنین استان ولایتمدار بوشهر با تاکید بر لزوم برپایی محافل جشن و سرور و ایجاد فضای مفرح برای جوانان و خانواده ها، خود پیش قدم در برگزاری جشنواره ها و مراسم شادی با برنامه های متنوع بوده است. اما برگزاری چنین مراسمی با هنجار شکنی های گسترده را یک خسارت فرهنگی نسبت به فرهنگ اصیل اسلامی و بومی این استان و آن را مقدمه استحاله فرهنگی و قطعه ای از نقشه های شوم دشمنان این مردم برای تضعیف جایگاه مقدسات اسلامی و محو نام و یاد شهدا و افتخارات بی شمار حماسی و تاریخی این استان می داند.
از این رو از شما استاندار محترم نسبت به مسائل ذیل مطالبه جدی دارد:
۱.توضیح فرایند اعطای مجوز این جشنواره به افکار عمومی
۲.معرفی زمینه سازان،مجریان و افراد دخیل در برگزاری و برخورد با آنان و گزارش به مردم
۳.ارائه تضمین لازم نسبت به عدم برگزاری جشنواره های مشابه
۴.جبران خدشه وارد شده به فرهنگ انقلابی و اسلامی این استان به هر شکل ممکن
۵. بیان علت تغییر تاریخ برگزاری جشنواره به قبل از انتخابات

هیئت های مذهبی ائمه محترم جمعه و جماعات اقشار مختلف مردم ولایتمدار اهالی چهار محل بوشهر هنرمندان کسبه و بازاریان
رونوشت
دفتر رییس جمهور محترم
وزیر محترم کشور
دادستان محترم کشور

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ماهیچ مطالبه ای نداریم بیخودی جو ندید وکاسه داغ تر ازآش نشین فستیوال با مجوز بوده و هرآنچه بیرون از محل برگزاری رخ داد به فستیوال هیچ ربطی نداشت نیروی لنتظامی اگر میتوانست همانطور که روزهای بعد کنترل کرد قبلش کنترل میکرد اینقدر از شهدا وایثارگران مایه نذارید ازعوامل اجرایی این فستیوال از خانواده ایثارگران حضور داشتند حضار در برنامه ها فرزندان ایثارگر و…هم شرکت کردند شما بجای قلم زدن از دوستانتون در مجلس که باانتصاباتشون خلاف قانون کردن والان چطور تایید صلاحیت شدند بنویسید از دوستانتون که در شورای قبلی بوشهر فساد کردن واخراج شدند بنویسید که چخبر! نه اینکه دنبال محدود کرد برنامه هایی هستید که یک دهم بودجه های فرهنگی شماهارو هم نداشته اما بمراتب موقق تر و مورد استقبال بوده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.