4

آماده باش نیروهای هلال احمر استان بوشهر در پی بارش باران و طوفان

  • کد خبر : 7489
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۳۷
آماده باش نیروهای هلال احمر استان بوشهر در پی بارش باران و طوفان
مدیرعامل هلال احمر بوشهراز آماده‌باش امدادگران جمعیت در ۱۰ شهرستان این استان در پی اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.

به گزارش سوک، احسان ایزدپناه مدیرعامل این جمعیت با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و اطلاعیه مدیریت بحران استان، گفت:‌ بر اساس پیش‌بینی انجام شده از سوی سازمان هواشناسی کشور در روزهای چهارشنبه،پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۲۴ ،۲۵و ۲۶ آبان ۱۴۰۲ بارش باران ،رعدوبرق و وزش شدید باد، پیش‌بینی شده است؛ در همین راستا نیز معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان، امدادگران رابه حالت آماده‌باش درآورده است.

وی ادامه داد:‌تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای پیشگیری و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی برای امدادگران در نظر گرفته شده است، اما لازم است که مردم نیز نکاتی از جمله، لغو سفرهای غیرضروری وتردد دریایی را مدنظرداشته و از صعود به ارتفاعات واسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها پرهیز کنند،همچنین در هنگام وزش باد نیز از لبه پشت‌بام و بالکن، سازه‌های تبلیغاتی، درختان کهنسال و ساختمان‌های نیمه ساز فاصله بگیرند.

وی با بیان اینکه که امدادگران در ۱۰ شهرستان استان‌، خدمات امدادی ارائه می دهند، گفت: نزدیک به ۴۰۰ نیروی امدادی بهمراه تجهیزات و خودروهای عملیاتی بصورت ۲۴ ساعته در آماده باش هستند و مردم می توانند جهت درخواست کمک با سامانه ۱۱۲ تماس برقرار نمایند.

 

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.