1

استاندار بوشهر: ستاد مشارکت حداکثری به معنای واقعی کلمه در آموزش و پرورش استان شکل گرفت

  • کد خبر : 10502
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
استاندار بوشهر: ستاد مشارکت حداکثری به معنای واقعی کلمه در آموزش و پرورش استان شکل گرفت
استاندار بوشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در انتخابات خیلی خوب درخشید و ستاد مشارکت حداکثری به معنای واقعی کلمه در آموزش و پرورش شکل گرفت که از زحمات جناب آقای موحدی مدیرکل و همکارانش تقدیر وتشکر می کنیم.

به گزارش سوک، استاندار بوشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در انتخابات خیلی خوب درخشید و ستاد مشارکت حداکثری به معنای واقعی کلمه در آموزش و پرورش شکل گرفت که از زحمات جناب آقای موحدی مدیرکل و همکارانش تقدیر وتشکر می کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نقش موثر و حضور پر رنگ معلمان در هیات های اجرایی انتخابات تاکید کرد: در استان بوشهر سه ستاد به معنای واقعی داشتیم؛ یکی در استانداری، دیگری در صدا و سیما و سومی در اداره کل آموزش و پرورش شکل گرفت و این کار هوشمندانه آموزش و پرورش منجر به حضور گسترده جامعه فرهنگیان و دانش آموزان به ویژه رأی اولی در پای صندوق های رای گردید.

احمد محمدی زاده اضافه کرد: این نظام و انقلاب مرهون خدمات ارزشمند جامعه معلمان است چرا که آنان متولی هدایت مهمترین زیرساخت جامعه یعنی کودکان و دانش آموزان هستند و برای اینکه همه ارکان نظام بتوانند کمک بیشتری به آموزش و پرورش داشته باشند سال ١۴٠٣ را در استان بوشهر سال آموزش و پرورش نامگذاری میکنم تا همه پتانسیل ها و ظرفیت ها به سمت مهمترین و بزرگترین دستگاه اجرایی گسیل شود.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان باید برای سال تحصیلی آینده بسته آموزشی مکمل برای ١١۵٠ نفر از نیروهای جدیدالورود آماده نماید که شامل محتوای مناسب؛ اساتید مجرب؛ سین برنامه و زمانبندی اجرا می شود.

رییس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر لزوم جذب بهترین جوانان استان در آموزش و پرورش گفت: همه ظرفیت اطلاع رسانی و تبلیغات به نحوی بکار گرفته شود تا در یک رقابت با کیفیت، بهترین ها و توانمند ترین افراد علاقه‌مند و فارغ التحصیلان با کیفیت جذب آموزش و پرورش شوند.

وی اظهار داشت: مولد سازی یکی از فرصت های جدیدی است که قانون فراهم کرده تا در کنار دیگر منابع مالی بتوانیم فضاهای آموزشی و پرورشی و تربیتی را در کشور بسازیم یا فضاهای نا تمام را تکمیل کنیم.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=10502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.