1

اعضای انجمن اهل قلم بوشهر انتخاب شدند

  • کد خبر : 9657
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
اعضای انجمن اهل قلم بوشهر انتخاب شدند
انتخابات انجمن اهل قلم بوشهر با حضور نویسندگان و اصحاب اهل قلم در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این ارتباط گفت: انجمن اهل قلم یک نهاد فرهنگی هنری شاخص است که به عنوان بازو در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند نقش برجسته‌ای را در این حوزه ایفا کند.
وی به داشتن برنامه‌ای مدون و جامع برای فعالیت در تمام حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: اعضای انجمن باید با ترسیم نقشه مشخص شده در این راستا به فعالیت بپردازد تا آثار اهداف تعیین شده در جامعه پررنگ و نمایان شود.
حیدری بیان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای احراز نقش فعال‌تر نویسندگان، مترجمان و مجتمع ساختن اهل قلم و به قصد ایجاد الفت و همدلی بیشتر در بین نویسندگان از اهداف تشکیل انجمن است.
وی اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان تشکیل انجمن اهل قلم بوشهر، ده نفر از نویسندگان و اصحاب قلم جهت نام‌نویسی به عنوان داوطلب اقدام کردند که انتخابات این انجمن امروز برگزار شد.
حیدری ادامه داد: پس از برگزاری فرآیند رای‌گیری با حضور نویسندگان و اصحاب قلم،نصرالله شفیعی،فرزانه دهقانی،محمود آوینی،صالحه رئیسی و مسعود عرب زاده به عنوان اعضای اصلی انجمن اهل قلم استان بوشهر انتخاب شدند.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: اعضای انتخاب شده به مدت دو سال عهده‌دار این مسئولیت هستند.
لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.