3

اعلام روش های پرداخت زکات فطریه هم استانی ها از سوی کمیته امداد استان

  • کد خبر : 10907
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
اعلام روش های پرداخت زکات فطریه هم استانی ها از سوی کمیته امداد استان
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اعلام روش‌های پرداخت زکات فطریه به این نهاد گفت: با همکاری شورای زکات استان، 1530 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان آماده دریافت زکات فطریه شهروندان هستند.

به گزارش سوک به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر و دبیر شورای زکات استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم دیندار استان بوشهر و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار داشت: امسال پویش زکات فطریه با شعار پرداخت هر خانواده حداقل یک فطریه برای رفع مشکل نیازمندان شروع به کار خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: پایگاه‌های کمیته امداد در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر و همچنین معابر و میادین مرکزی شهرها به منظور جمع‌آوری فطریه، از شب عید فطر مستقر هستند.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: 1530 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان بوشهر با همکاری دفاتر کمیته امداد .مساجد .خیریه ها. مراکز نیکوکاری. شورای زکات روستایی دهیاران و سایر موسسات مردم نهادفطریه و کفارات مردم دیندار استان را جمع آوری می کنندکه از این ۱۵۳۰ پایگاه، ۵۰۹ پایگاه در حوزه شهری و۱۰۲۱ پایگاه در حوزه روستایی برنامه ریزی شده است.

روشن خاطرنشان کرد: با هدف تسهیل در پرداخت زکات فطریه شهروندان، در کنار روش‌های حضوری، روش‌های غیر حضوری نیز پیش‌بینی شده و شهروندان می‌توانند از طریق کد دستوری #5*077*8877* زکات خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر نیز خاطر نشان کرد: همچنین ایجاد ۴ شماره کارت مجازی به تفکیک فطریه عام و سادات، کفاره عمد و غیر عمد برای هر شهرستان و یا بخش به صورت مجزا تعریف شده است که شهروندان می‌توانند از طریق شماره کارت‌های زیر زکات خود را در هر یک از موارد مورد نظر پرداخت کنند:
زکات فطریه عام: 6037997950052879
زکات فطریه سادات: 6037997950061144
کفاره غیر عمد: 6037997950069410
کفاره عمد: 6037997950077686

روشن یادآور شد: همچنین امسال با هماهنگی های انجام شده ظرفیتی فراهم شده است تا پرداخت زکات فطریه از طریق دستگاه‌های کارت خوان مستقر در نانوایی‌های سطح استان انجام شود و هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق این کارتخوان‌ها به صورت مستقیم زکات فطریه خود را به حساب کمیته امداد و نیازمندان اهدا نمایند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان تاکید کرد: به گونه ای برنامه ریزی شده تا مبالغ زکات جمع آوری شده در اولین فرصت، یعنی همان روز عید فطر به حساب مددجویان معززی که از قبل شناسایی شده اند واریز نماییم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=10907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.