4
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد

امکانات رایگان دولتی برای تبلیغات انتخاباتی داوطلبان

  • کد خبر : 9087
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
امکانات رایگان دولتی برای تبلیغات انتخاباتی داوطلبان
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: داوطلبان از فردا به مدت ۵ روز تا تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به این فرمانداری‌ها، درخواست خود را برای استفاده از امکانات ثبت نموده تا پس از جمعبندی و براساس رویه‌ای واحد فرآیند تحویل امکانات به آن‌ها اطلاع رسانی شود.

به گزارش سوک، اکبر پورات در جلسه هیئت بررسی تبلیغات استان بوشهر از ارسال لیست امکانات رایگان دولتی به منظور استفاده در تبلیغات انتخابات داوطلبان انتخاباتی به فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه خبر داد.
رئیس هیئت بررسی تبلیغات استان بوشهر با اعلام تشکیل جلسه فوق‌العاده هیئت بررسی تبلیغات تصریح کرد: این هیئت به استناد ماده ۸۱ تشکیل شده و در راستای اجرای ماموریت‌های خود لیست امکاناتی که دستگاه‌های اجرایی به موجب ماده ۷۴ قانون انتخابات به هیئت معرفی نموده‌اند را بررسی و جمع بندی امکانات را برای اطلاع رسانی به داوطلبان به فرمانداری‌های دشتی، کنگان، دشتستان و بوشهر به عنوان چهار فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ارسال شده است.
وی افزود: براساس تصمیم هیئت، واگذاری این امکانات با در نظر داشتن کاهش هزینه‌های تبلیغات داوطلبان و ایجاد فرصتی برابر و عادلانه به صورت رایگان خواهد بود و داوطلبان از فردا به مدت ۵ روز تا تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به این فرمانداری‌ها، درخواست خود را برای استفاده از امکانات ثبت نموده تا پس از جمعبندی و براساس رویه‌ای واحد فرآیند تحویل امکانات به آن‌ها اطلاع رسانی شود.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه این هیئت علاوه بر اجرای این ماموریت به رصد تبلیغات زودهنگام و تخلفات مدیران و کارکنان دولتی نیز خواهد پرداخت، افزود: از همه داوطلبان درخواست داریم تا نسبت به اجرای قانون در حوزه تبلیغات اهتمام داشته باشند و از انجام تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.