2

انیمیشن خانواده کارتون در بوشهر تولید شد

  • کد خبر : 8906
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۵
انیمیشن خانواده کارتون در بوشهر تولید شد
تهیه کننده مجموعه انیمیشن ” خانواده کارتون ” گفت: به همت جوانان بوشهری 50 قسمت انیمیشن دو بعدی با استفاده از نیروی جوان متخصص بومی تولید شد.

فارس: مهدی بردبارپور تهیه‌کننده انیمیشن ” خانواده کارتون” در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این انیمیشن در قالب یک مجموعه ۵۰ قسمتی است که با تکنیک کات اوت تولید شده و به موضوع تحکیم روابط زوجین و آداب همسرداری می‌پردازد که در کنار محوریت مساله خانواده به سراغ سوژه‌های روز هم می‌رود.

وی با اشاره به این نکته که تولید این مجموعه بر دوش نیروهای جوان و متخصص بومی بوده است، بیان داشت: تولید و انتشار این ۵۰ قسمت حدودا از ابتدای سال ۱۴۰۲ شروع شد و کماکان ادامه دارد.

بردبارپور با بیان ضرورت کار رسانه‌ای در حوزه خانواده، یادآور شد: مساله خانواده به‌ویژه مسایل مربوط به همسرداری از جمله موضوعاتی است که سال‌ها رسانه‌های صهیونیستی آن را به‌عنوان نقطه ثقل و مرکز تهاجم فرهنگی خود قرار داده و سعی دارند خانواده که مولفه‌ای تمدنی است را در کشور ما نابود کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع تحکیم روابط زوجین مجموعه خانواده کارتون به‌زودی در قالب فصل جدید ارایه خواهد شد که خوشبختانه کارهای مربوط به بخش پیش تولید آن در حال انجام شدن است.

پوستر انیمیشن “خانواده کارتون”

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده این مجموعه انیمیشن جذاب عنوان “خانواده کارتون” را در شبکه‌های اجتماعی جستجو کنند.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=8906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.