1

برگزاری یادواره شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ شهادت است

  • کد خبر : 7889
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
برگزاری یادواره شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ شهادت است
فرماندار بوشهر گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش سوک به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، رحیمی در نشست برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر با بیان اینکه شهدا سبب عزت و آبروی ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس تعلیم‌یافتگان مکتب عاشورا بودند که درس ایثار، شهادت و مقاومت را از شهدای کربلا آموختند.

وی افزود: حماسه‌آفرینی و عزت و شکوه ایران اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است که این فرهنگ تمام عالم را درنوردیده است.
فرماندار بوشهر با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ شهادت است، تصریح کرد: شهدا با خون خود اسلام و نظام جمهوری اسلامی را بیمه کردند و امنیت را به کشور هدیه کردند و امروز نیز رسالت ما انتقال پیام شهدا به نسل جوان است تا نسل جوان و مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی آگاهانه ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.
رحیمی فرمانداربوشهر با بیان اینکه یکی از راه‌هایی که ما می‌توانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید منتقل کنیم، برگزاری یادواره شهداست، تاکید کرد: برگزاری این‌گونه گنگره‌ها و یادواره‌ها بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد مردم و مسئولان در قبال دستاوردهای شهداست.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری برنامه‌های شهدا باید اهتمام ویژه داشته باشند و دراین نشست از تصویر طراحی شده توسط هنرمند هم استانی رونمایی و تقدیر شد

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.