2

بیانیه شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در حمایت از آیت‌الله حسینی بوشهری

  • کد خبر : 9531
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
بیانیه شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در حمایت از آیت‌الله حسینی بوشهری
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این شورا حمایت خود را از داوطلبی آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری به عنوان نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اعلام می کند.

به گزارش سوک، نصرالله شفیعی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی پس از سپری کردن ۴۵ سال از حیات طیبه خود یکی از مهم ترین دوران خود را سپری می کند، تداوم این حیات طیبه که خدمات و تحولات زیادی را رقم زده است همواره با پشتوانه مردم و حضور آن ها در صحنه بوده است.

وی افزود: ملت مسلمان ایران در آستانه 2 امتحان بزرگ الهی قرار گرفته است، یکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوم انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است، هر انتخاباتی نشان دهنده نقش سترگ مردم در سرنوشت خویش است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: بدون تردید مجلس خبرگان رهبری جایگاهی بس مهم در نظام‌مردم سالار جمهوری اسلامی دارد، از این رو انتخاب نمایندگانی با ویژگی های متناسب با شأن و جایگاه این مجلس و مأموریت راهبردی آن ضرورتی انکار ناپذیر و مسئولیتی سنگین از سوی مردم است.

شفیعی ضمن دعوت حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده کنونی مجلس خبرگان رهبری را که عالمی بصیر، قفیهی برجسته، مجتهدی صاحب نظر، مفسری گران قدر و سیاستمداری که گوشش به رهنمودهای مقام معظم رهبری است را به عنوان کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی می کند.

وی بیان کرد: با عنایت به معرفی ایشان‌از سوی جامعه مدرسین این شورا از مردم انقلابی و ولایتمدار استان بوشهر دعوت می کند که با حضور پر شور خود در انتخابات به حضرت آیت الله حسینی بوشهری رأی دهند تا به فضل الهی همچون گذشته شاهد خبرگانی قوی و اثرگذار در تثبیت حاکمیت ولایت مطلقه فقیه در ایران اسلامی عزیز باشیم.

استان بوشهر دارای یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری است که «آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری» و حجت الاسلام «عبدالرسول قاسمی کجانی» برای این حوزه داوطلب شده اند.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.