3

تبلیغات محیطی بدون مجوز در جایگاه های سوخت و سایر اماکن ممنوع می باشد

  • کد خبر : 9509
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
تبلیغات محیطی بدون مجوز در جایگاه های سوخت و سایر اماکن ممنوع می باشد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از ممنوعیت تبلیغات محیطی بدون مجوز در جایگاه های سوخت سراسر استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ  گفت: بر اساس مصوبات نشست کمیته تبلیغات استان ، نمایش تبلیغات محیطی که فاقد مجوز و تاییدیه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد در فضای جایگاه های سوخت ،ممنوع بوده و برابر قانون برخورد می گردد.
افروغ ادامه داد: بر اساس قوانین و دستورالعمل های تبلیغات محیطی کشور، مسئول بهره برداری از تبلیغات محیطی در فضای جایگاه های سوخت به عهده کانون های آگهی و تبلیغات دارای رسته رسانه محیطی می باشد و افراد حقیقی یا حقوقی فاقد مجوز به هیچ وجه اجازه فعالیت در این زمینه را ندارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اذعان نمود: مکاتباتی با تمام جایگاه داران سراسر استان صورت گرفته و بزودی با متخلفین برخورد خواهد شد.
وی خاطر نشان ساخت: متاسفانه علاوه بر جایگاه های سوخت در برخی از شهرها بخصوص برازجان، دیلم و گناوه  شاهد انجام تبلیغات محیطی با محتوای تجاری از طرف برخی ادارات دولتی ، شهرداری ها و اشخاص یا موسسات بدون مجوز هستیم که بزودی برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.
رئیس کارگروه تخصصی پاسداشت زبان فارسی در استان بوشهر،یادآور شد: توقع داریم سازمان های دولتی و شهرداری ها در این زمینه همکاری بیشتر به عمل آورده و در راستای ساماندهی تبلیغات محیطی با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها ، بیش از پیش هماهنگ و همکاری لازم به عمل آورند.
لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.