1

تجلیل از دست‌اندرکاران یادواره ۳ هزار شهید ایل سترگ قشقایی در بوشهر

  • کد خبر : 10529
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
تجلیل از دست‌اندرکاران یادواره ۳ هزار شهید ایل سترگ قشقایی در بوشهر
دست‌اندرکاران همایش دومین یادواره سرداران، امیران و ۳ هزار شهید ایل سترگ قشقایی در بوشهر با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفت.

تسنیم: سرتیپ علی رزمجو صبح امروز در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران همایش دومین یادواره سرداران، امیران و 3 هزار شهید ایل سترگ قشقایی در بوشهر با بیان اینکه ایل سترگ قشقایی یکی از اقشاری است که جانفشانی و حماسه‌های متعددی در راستای حفظ و پیروزی انقلاب اسلامی به ارمغان آورد اظهار داشت: ایثار و فداکاری در راستای دفاع از دین خدا یکی از اسناد مهم در تاریخ این ایل سترگ به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر قدرت و آمار نیرو‌های عشایر را در کشور برای دشمنان غیرقابل پیش‌بینی دانست و بیان کرد: عشایر نقش به‌سزایی در دفاع از مرز‌های کشور دارند.

وی نیروی انسانی و نقش عشایر در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان به دلیل پراکندگی عشایر در پهنای کشور توان تشخیص گردان‌های عشایری را ندارند.

در این مراسم از دست‌اندرکاران همایش دومین یادواره سرداران، امیران و 3 هزار شهید ایل سترگ قشقایی در بوشهر تقدیر و تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=10529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.