3

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

  • کد خبر : 9314
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

تسنیم: سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست با مسئولان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از حضور حماسی مردم استان بوشهر در راهپیمایی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و اظهار داشت: از حضور حماسی، چشمگیر، همراه با بصیرت انقلابی اقشار مختلف مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر می‌شود.

وی با بیان اینکه یک بار دیگر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، انقلاب اسلامی را برابر دسیسه‌های دشمنان بیمه کرد و افزود: این حضور حماسی طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد : ادامه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مشارکت پرشور و بانشاط در انتخابات 11 اسفند است که مردم همیشه در صحنه در این عرصه هم با حضور حداکثری دشمنان را ناکام و ناامید می‌کنند.

رزمجو، انتخابات را عرصه مهم سیاسی اجتماعی دانست و با بیان اینکه حضور حداکثری در این عرصه برای اقتدار و عزت ایران اسلامی مهم است تأکید کرد: دشمن با همه ابزارهای رسانه‌ای از مدت‌ها قبل برای تحقق اهداف مورد نظر، هجمه خود را آغاز کرده‌اند و قصد حضور کم رنگ مردم در انتخابات 11 اسفند دارد.

وی بیان کرد: همانگونه که مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید کردند در انتخابات هم با حضور حداکثری تمام ترفند و دسیسه دشمنان را خنثی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.