2

دادستان بوشهر: پرهیز کاندیداها از سد معبر در معابر و خیابان‌ها / دستگاه قضایی با تخلفات انتخاباتی قاطعانه برخورد می‌کند

  • کد خبر : 9541
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
دادستان بوشهر: پرهیز کاندیداها از سد معبر در معابر و خیابان‌ها / دستگاه قضایی با تخلفات انتخاباتی قاطعانه برخورد می‌کند
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از برخورد قاطع با هرگونه جرائم انتخاباتی در این استان خبر داد.

به گزارش سوک، عمار شهنیایی دادستان عمومی و انقلاب بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تاکید بر عدم دخالت و حمایت مسوولین استانی از شخص خاص در انتخابات و عدم استفاده از اموال دولتی در راستای تبلیغات داوطلبان و رعایت اصل بی‌طرفی از سوی این اشخاص در زمان تبلیغات و انتخابات، اظهار داشت: تبلیغات صرفا در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد. وی افزود: الصاق اعلامیه، پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی بر روی اموال عمومی در سراسر استان ممنوع است و با مرتکب در صورت اثبات جرم، برخورد قضایی خواهد شد.

شهنیایی بیان کرد: هرگونه خرید و فروش مستقیم یا غیرمستقیم رأی یا فعالیت و تبلیغات انتخاباتی مستقیم و غیرمستقیم از طریق توزیع اقلام و لوازمی که برای دریافت‌کننده جنبه انتفاعی داشته باشد، اعطای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به اشخاص حقیقی و حقوقی، اماکن عمومی و مذهبی، هیأت‌ها و امور خیریه، اعطای وام، پاداش و یا امتیازات از زمان ثبت‌نام در انتخابات ممنوع است.

وی یادآور شد: در فصل ششم و هفتم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌طور مفصل، جرایم و تخلفات مربوطه را ذکر نموده، لذا تخطی از آن با برخورد قاطع دستگاه قضایی در سراسر استان مواجه خواهد شد.دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: دستگاه‌های نظارتی و ضابطین کلیه جرایم در زمان انتخابات را سریعا گزارش دهند.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها از سد معبر در معابر و خیابان‌ها پرهیز نمایند، افزود: با مبلغان عدم شرکت در انتخابات برخورد قانونی و قضایی می‌شود.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.