3

دانش آموز بوشهری مقام سوم مسابقات جهانی راپمی را کسب کرد+ عکس

  • کد خبر : 7903
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
دانش آموز بوشهری مقام سوم مسابقات جهانی راپمی را کسب کرد+ عکس
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از افتخار آفرینی غزل کازرونی دانش آموز پایه دوازدهم تجربی مدرسه ام ابیها بوشهر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سوک، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در جمع دانش آموزان مدرسه ام ابیها بوشهر اظهار داشت : این مدرسه با تلاش‌و برنامه‌ریزی‌ مدیریت و دبیران در مسیر مدارس تحولی قرار گرفته است.

وی افزود: از میان 16 میلیون دانش آموز ایرانی یک دانش آموز از استان بوشهر با پشتکاری که داشته است توانسته در مسابقات جهانی راپمی که توسط سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی جهان برگزار شد با اراده ای که داشت بر روی سکوی سوم بایستد و ما نیز امروز به داشتن چنین دانش آموزانی به خود می بالیم.

موحدی با بیان اینکه این دانش آموز نشان داد با داشتن اراده می توان به اهداف مان دست پیدا کنیم، گفت: دانش آموزان اگر برای دست یابی به اهداف شان تلاش کنند می توانند به قله های رفیع علمی دست پیدا نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه جوان ایرانی ما در هر حوزه ای اراده کرده باعث افتخار آفرینی برای کشور شده است، عنوان کرد: دانش آموز ما اگر می‌خواهد آینده روشن علمی، اجتماعی و اداری داشته باشد باید تلاش مضاعف داشته باشد

وی ادامه داد: آینده این کشور از آن جوانان است و مانع اصلی برای نرسیدن به اهداف خود انسان می باشد.

موحدی خاطر نشان کرد: خداوند در وجود هر انسانی استعدادهای متعددی گذاشته است که برای شکوفایی آن‌ها باید اهتمام بورزد.

گفتنی است در پایان این مراسم از افتخار آفرینی غزل کازرونی دانش آموز پایه دوازدهم تجربی مدرسه ام ابیها بوشهر تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.