4
رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر:

دهه فجر انقلاب اسلامی باشکوه و پرشور در استان بوشهر برگزار شود

  • کد خبر : 8631
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۰
دهه فجر انقلاب اسلامی باشکوه و پرشور در استان بوشهر برگزار شود
رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: دهه فجر انقلاب بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، عید غدیر انقلاب است، لذا این انقلاب یک نعمت الهی است.

به گزارش سوک، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در اجلاسیه رؤسای ستادهای برگزاری مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، عید غدیر انقلاب است، لذا این انقلاب یک نعمت الهی است و امروز مورد تغافل قرار گرفته است.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در برهه ی زمانی به پیروزی رسید که حکومت شاه توسط تمام کشورهای غربی به ویژه آمریکا حمایت می شد و امام خمینی (ره) با قیام مردم مستضعف پیروز شد.

وی بیان کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب یا انقلاب های مشابه در کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست اما امروز این دستاوردها برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین نمی شود.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به برگزاری پرشور دهه فجر در استان بوشهر اظهار داشت: دهه فجر امسال باید باشکوه تر و پرشورتر از سال های گذشته برگزار شود و مسیرهای راهپیمایی به نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب تبدیل گردد.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=8631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.