2

رسانه های بوشهری از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند

  • کد خبر : 11019
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
رسانه های بوشهری از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند
جمعی از اصحاب رسانه‌ های استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از عملیات غرورآفرین موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش سوک متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

عملیات غرورآمیز موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در موشک باران رژیم منحوس صهیونیستی نمایش اقتدار امتی بود که چشمان میلیون ها نفر را در سراسر جهان برای انتظار چنین روزی به آسمان خیره کرده بود.
عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تروریست و اسرائیل جنایتکار را در هم کوبید و سرآغاز جدیدی در راه مبارزاتی ایران با این رژیم جعلی بود.
جمهوری اسلامی ایران با این عملیات بزرگ، بی نظیر، غرورآفرین و پیروزمندانه، معادلات منطقه و جهان را تغییر و نشان داد کشورهای استکباری در برابر اراده‌ سپاه حق برای انتقام جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و از بین رفتن پایگاه‌های پوشالیشان نمی توانند کاری از پیش ببرند.
علاوه بر این با وجود انفعال دیپلماتیک سازمان ملل و شورای امنیت راهی جز تنبیه رژیم اشغال گر قدس نبود و امروز صدای خرد شدن استخوان های اسرائیل را همه جهان شنید.
این عملیات نشان داد که یکی از پرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان چگونه اسیر نبوغ نظامی فرزندان جمهوری اسلامی ایران شده است.
تجمعات غرورآفرین در سراسر استان بوشهر همراه با شادی و شعف از پاسخ محکم و سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی نشان از وجود روحیه مقاومت در رگ و ریشه ملتی دارد که حدود 500 سال است نشان مقاومت و استعمارستیزی را سینه خود هک کرده است.
در پایان ضمن تقدیر و حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه، تحقق وعده صادق را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به امت اسلام تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همه ظرفیت خود را در راستای جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی به آحاد جامعه بکار خواهیم گرفت.

جمعی از رسانه های جریان انقلاب اسلامی استان بوشهر

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=11019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.