3
در سومین روز دهه فجر؛

عملیات اجرایی ۳ پروژه شاخص راهداری شهرستان گناوه آغاز شد

  • کد خبر : 8919
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۱
عملیات اجرایی ۳ پروژه شاخص راهداری شهرستان گناوه آغاز شد
همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی سه پروژه شاخص راهداری شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از اقشار مختلف مردم این شهرستان آغاز شد.

مهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر عصر شنبه در این آئین گفت: یکی از پروژه‌های مهم که در سومین روز دهه مبارک فجر در شهرستان گناوه عملیات اجرای آن آغاز می‌شود پل بزرگ گشویی است که از خواسته‌های دیرینه مردم گناوه بوده است.

عبدالکریم اخترشناس افزود: این پروژه با مبلغ اولیه قرارداد ۳۲۰ میلیارد تومان روی دره گپ احداث خواهد شد و نقش بسزایی در تسهیل تردد به این بندر خصوصاً در زمان افزایش مسافران دارد.

وی ادامه داد: دهانه این پل ۷۵ متری و بدون نصب پایه روی دره گپ با هدف تردد شناورها از زیر آن است و مدت زمان احداث پل ۲۴ ماهه خواهد بود.

عملیات اجرایی ۳ پروژه شاخص راهداری شهرستان گناوه آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت میدان بسیج تا پلیس راه گناوه خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۲۳ میلیارد تومان می‌تواند نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای داشته باشد.

اخترشناس ادامه داد: همچنین احداث راه دسترسی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به طول ۸۰۰ متر و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های مهم که عملیات آن آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، ۷ پروژه راهداری و حمل و نقل با اعتبار ۳۵۵ میلیارد تومان در گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=8919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.