3
فرمانده سپاه استان بوشهر:

فعالان اجتماعی برای ترویج امید در جامعه تلاش کنند

  • کد خبر : 8949
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
فعالان اجتماعی برای ترویج امید در جامعه تلاش کنند
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر خواستار تلاش فعالان اجتماعی برای ترویج امید در جامعه شد و گفت: انقلاب اسلامی جامعه را به عدالت دعوت می‌کند.

به گزارش سوک، سردار سرتیپ علی رزمجو بعد از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از طلایه داران عرصه‌های اجتماعی استان بوشهر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر افزود: در نظام اجتماعی ارتباطات مختلفی همچون، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره.. وجود دارد که همواره در کنش و واکنش متقابل هستند.

وی تصریح کرد: حیات طیبه اسلامی مبتنی بر امنیت اجتماعی، توجه به ارزش‌های الهی، بصیرت انقلابی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی است.

سردار رزمجو با اشاره به قیام مردم در انقلاب سال ۱۳۵۷ اظهار کرد: قیام مردم در انقلاب برابر با اقتدار و اجرای عدالت اجتماعی بود که حضور منسجم مردم در آن قیام موفقیت‌های اجتماعی متعددی را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جامعه را به عدالت دعوت می‌کند افزود: دشمنان انقلاب با استفاده از ابزار گسترده رسانه‌ای که در دست دارند تمام تلاش خود را در راستای شرکت نکردن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه می‌کنند اما در مقابل این تفکرات شوم دشمنان، مردمی با بصیرت و بسیاری از اقداماتی خنثی کننده در کشور وجود دارد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه شایسته است شبکه‌های اجتماعی در کشور امید آفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهند اذعان کرد: طلایه داران اجتماعی در جهت سالم نگه داشتن جامعه و هموار کردن آن به سوی پیشرفت نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=8949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.