4

«مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» شعار هیأت‌های عزاداری بوشهر در فاطمیه امسال است

  • کد خبر : 7831
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
«مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» شعار هیأت‌های عزاداری بوشهر در فاطمیه امسال است
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» را به عنوان شعار هیأت‌های عزاداری این استان در ایام فاطمیه امسال ذکر کرد.

به گزارش سوک، حجت‌الاسلام محمد قادری در سخنانی اظهار داشت: سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، پس از اولویت‌سنجی محورهای‌‌ محتوایی و هم‌اندیشی جامعه ‌فعالان ‌هیأت، شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان‌ اهل‌بیت(ع) و هیأت‌های عزاداری در ایام فاطمیه ۱۴۰۲ اعلام کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: متناظر با اعلام و ابلاغ مطلب فوق، در سطح استان هم با هماهنگی‌های انجام شده در سطح هیئات و فعالان اقامه‌ی عزای حضرت زهرا (سلام الله علیها) مراسم ایام فاطمیه امسال با محوریت این شعار برگزار می ‌شود.

وی تصریح کرد: هشتگ‌های #معجزه_مادری ، #ام_المقاومه و #مادر_قهرمان برای انتشار محتوا درباره عزاداری فاطمیه در فضای مجازی انتخاب شد.

حجت‌الاسلام قادری در خاتمه سخنان خود ابراز داشت: طبق اطلاعیه شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور از تمام هیأت‌ها و مجموعه‌ها، خواسته شده تا ضمن حفظ شعار و نشان و استقلال‌ خود، با نمایش جلوه‌ای از وحدت و هم‌دلی جامعه هیأت‌های عزاداری در این حرکت جمعی هم مشارکت کنند و این شعار را در حاشیه تولیدات، تبلیغات و فضاسازی هیأت درج کرده و در محتوای هیأت مدنظر قرار دهند.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.