2
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

مناطق عملیاتی به کارگاه پروژه های توسعه‌ای و تعمیراتی بدل می شوند

  • کد خبر : 10973
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
مناطق عملیاتی به کارگاه پروژه های توسعه‌ای و تعمیراتی بدل می شوند
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: در سال ۱۴۰۳ مناطق عملیاتی این شرکت باید به کارگاه پروژه های توسعه ای و تعمیراتی تبدیل شوند.

به گزارش سوک، عباس غریبی در اولین نشست شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران در سال جدید ابراز داشت: با توجه به نگاه ویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران به این شرکت، بودجه های دریافت شده و همچنین طرح های مصوبِ تلفیقی، باید تلاش خود را برای تحقق اهداف و فعال کردن پروژه ها بیش از گذشته کنیم.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته افزود: در سایه همدلی و همفکری ایجاد شده در سال قبل گام های خوبی در زمینه برنامه ریزی، تخصیص منابع و رفع چالش های سازمان برداشته شد.

وی ادامه داد: در سال جدید نیز وارد فاز اجرایی و کنترلی پروژه ها شده و همزمان تخصیص منابع سایر پروژه‌ ها در دستور کار خواهد بود.

غریبی با بیان این که در سال جاری مدیریت پروژه ها دارای اهمیت بالایی بوده و به طور ویژه پیگیری می شوند، گفت:  امسال مدیریت های مربوطه، پروژه ها را به صورت میدانی بررسی و پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ایمنی، امنیت تاسیسات و زیرساخت ها را اولویت اول شرکت عنوان کرد.

وی با اشاره به بودجه های دریافت شده از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران و همچنین طرح های مصوبِ تلفیقی در این شرکت ابراز داشت: در سال جدید مناطق عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران باید به کارگاه پروژه‌های توسعه ای و تعمیراتی تبدیل شوند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که تمامی فرایندهای اصلی و پشتیبانی این شرکت می بایست از اولویت های اصلی آن باشند، تعمیرات مخازن ذخیره سازی، تعمیرات اسکله ها و تامین یدک کش ها، تکمیل پروژه ۷۲ واحدی، پروژه های توسعه ای، حفظ دارایی های فیزیکی، پایش تصویری و حفاظت الکترونیک تاسیسات، بروزرسانی سیستم های اندازه گیری، پیگیری مسائل منابع انسانی و مسئولیت های اجتماعی را از برنامه های عملیاتی این شرکت عنوان کرد

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=10973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.