2

نهضت مدرسه سازی به همت مدیران انقلابی

  • کد خبر : 11055
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
نهضت مدرسه سازی به همت مدیران انقلابی
تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شد.

به گزارش سوک، تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شد.
احمد محمدی زاده استاندار بوشهر اظهار داشت: تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد اولویت‌دار، بر روی آموزش و پرورش است و برنامه‌های متنوعی برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور تدارک دیده شده است.
وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های اولویت‌دار نوسازی مدارس بوشهر تزریق شود.
استاندار بوشهر ادامه داد: سهم استانداری از این تفاهم‌نامه یک هزار میلیارد تومان است که ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل مولدسازی به نوسازی مدارس ابلاغ می‌شود.
محمدی‌زاده عنوان کرد: با این اقدام، بیش از ۱۷۰ مدرسه استان بوشهر، تجهیز و نوسازی می‌شود تا به عنوان اولین استان در کشور سرانه و تراکم فضای مجازی در آن به سطح استاندارد رسیده است.

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر نیز در حضور حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تشکر از استاندار بوشهر برای شعار امسال استان بوشهر توسط استاندار محترم بنام امورزس پرورش و جهش مدرسه سازی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به همت استاندار بوشهر و پیگیری‌های صورت گرفته منعقد شد تا با یاری خداوند مشکل فضای فیزیکی مدارس استان به طور کامل رفع شود.
که این رویداد و این سطح همکاری در امر مدرسه سازی در استان بوشهر بی سابقه بوده است.
وی بیان کرد: سهم سازمان نوسازی مدارس کشور در این تفاهم‌نامه، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات کشوری و مولدسازی تخصیص می یابد .

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=11055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.