2

هزینه تراشی مشاور سابق استاندار بوشهر برای نظام!

  • کد خبر : 10729
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۵۹
هزینه تراشی مشاور سابق استاندار بوشهر برای نظام!
مشاور سابق استاندار بوشهر و مشاور غیررسمی جعفر پورکبگانی منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در توییتی خلاف بيانات صریح رهبری نوشت: قدم اول بازدارندگی برای کشور ما در برابر آمریکا و اسرائیل اتمی شدن بالفعل است.

به گزارش سوک، علیرضا تقوی نیا مشاور سابق استاندار بوشهر و مشاور غیررسمی و از نزدیکان جعفر پورکبگانی منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در توییتی نوشت: آقایانی که مرتبا از بازدارندگی در برابر اسرائیل سخن می گویید، مسیر را لطفا اشتباهی نروید.
با صراحت می گویم و پای این حرفم هم می ایستم که قدم اول بازدارندگی برای کشور ما در برابر آمریکا و اسرائیل اتمی شدن بالفعل است.

شیخ فرهاد فتحی در واکنش به توییت تقوی نیا در کانال ایتای خود نوشت: جناب آقای تقوی نیا اولا طبق نظر رهبری ساخت بمب اتم حرام شرعی است و قطعا مطالبه ی ساخت بمب اتم خلاف تمام محکمات اسلامی و صریح فتوای رهبری است ؛ رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری (۱۳۹۹/۱۲/۰۴) فرمودند: «فکر اسلامی ما می‌گوید سلاحی که در [کاربرد] آن، غیر مسلّحین، غیر نظامی‌ها، و مردم عادّی تلف می‌شوند، این سلاح ممنوع است. این سلاح ممنوع است؛ حالا هسته‌ای باشد یا شیمیایی باشد یا غیر این‌ها؛ این سلاح ممنوع است. ما به‌خاطر نظر اسلام است که نخواستیم دنبال این سلاح برویم وَالّا اگر می‌خواستیم برویم شماها کی هستید، چه‌ کاره هستید که بتوانید جلوگیری کنید.» در فتوای هسته‌ای رهبر انقلاب که در پیامشان در نخستین کنفرانس بین‌المللی “خلع سلاح هسته‌ای و عدم اشاعه” در فروردین ۸۹ منتشر شد و پس از آن به‌صورت رسمی در سازمان ملل هم ثبت شد، آمده است که ما علاوه بر اعتقاد به حرمت سلاح هسته‌ای، کاربرد «دیگر انواع سلاح‌های کشتار جمعی، نظیر سلاح شیمیایی و سلاح میکروبی را نیز … حرام می‌دانیم.»  ثانیا اگر بمب هسته ای بازدارندگی ایجاد میکرد وضعیت  پاکستان اینگونه نبود که طالبان او را تهدید و به او حمله کند، وضعیت کره شمالی و هند هم به عنوان توسری خور درساحت بین المللی نبود.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=10729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.