5
با حضور رئیس شورای اسلامی فلسطین؛

همایش بین‌المللی «غزه مظلوم مقتدر» در عسلویه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 7692
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
همایش بین‌المللی «غزه مظلوم مقتدر» در عسلویه برگزار می‌شود
دبیر کل مجمع جهانی قادمون از برگزاری همایش بین‌المللی «غزه مظلوم مقتدر» در عسلویه با حضور رئیس شورای اسلامی فلسطین خبر داد.

به گزارش سوک، حجت‌الاسلام رسول باقری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همایش بین‌المللی «غزه مظلوم مقتدر» روز چهارشنبه ۸ آذرماه از ساعت ۸ صبح با حضور علمای شیعه، اهل تسنن و مردم در سالن اجتماعات منطقه ویژه پارس جنوبی عسلویه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مهمان ویژه‌برنامه همایش بین‌المللی «غزه مظلوم مقتدر» شیخ نمر زغموت رئیس شورای اسلامی فلسطین است.

حجت‌الاسلام باقری اضافه کرد: همایش بین‌المللی «غزه مظلوم مقتدر» برای تبیین مظلومیت درعین‌حال اقتدار مردم مظلوم فلسطین و غزه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این برنامه در شهر عسلویه و با حضور مهمانان داخلی و خارجی، نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، استاندار بوشهر و مسؤولین استانی برگزار می‌شود.

وی در خصوص دستگاه‌ها و ارگان‌های همکار در این همایش بین‌المللی گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، استاندار بوشهر، دانشگاهیان، منطقه ویژه پارس جنوبی، حوزه هنری و اداره کل ارشاد، دفتر مرکز اسلامی استان از ارگان‌های همکار مجمع جهانی قادمون در این همایش هستند.

وی افزود: همچنین اکران مستند «طن طوره» و اجرای گروه سرود از دیگر برنامه‌های جنبی این همایش خواهد بود.

حجت‌الاسلام باقری اظهار داشت: شبکه سفیر و مجمع جهانی قادمون هر هفته برنامه گفتگویی و وبیناری در خصوص غزه مظلوم مقتدر برگزار می‌کند و در کنار برنامه‌های وبیناری برنامه‌های حضوری نیز دارد.

مدیر شبکه اینترنتی سفیر و دبیر کل مجمع جهانی قادمون یادآور شد: تا به حال برنامه‌های حضوری در آذربایجان غربی، چابهار، بوشهر و مشهد مقدس برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هدف از این برنامه‌ها مسئله جهاد تبیین است تصریح کرد: گاهی دشمنان و برخی افراد ناآگاه شبهاتی را در خصوص فلسطین راه می‌اندازند که ما با دعوت از مهمانان و گفت‌وگو و برگزاری جلسات توسط سخنرانان داخلی و خارجی خصوصاً فلسطینی درصدد رفع این شبهات و امثال آن هستیم.

وی با بیان اینکه امروز غزه فرقان بین حق و باطل است گفت: تاریخ در آینده قضاوت خواهد کرد که ما در کدام قسمت ایستاده‌ایم یا با حق بوده‌ایم یا با باطل؟ آیا برای حق کوشیده‌ایم؟ آیا برای حق از استراحت و زندگی خود زده‌ایم یا نه؟

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه در طوفان الاقصی ما با اقتدار فلسطین مواجه شده‌ایم خاطرنشان کرد: وظیفه داریم این اقتدار را رسانه‌ای کنیم و دستاوردهای آن را برای مردم تشریح کنیم.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.