2

همایش تجلیل از موسسات خیریه ، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی در استان بوشهر برگزار شد

  • کد خبر : 8583
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
همایش تجلیل از موسسات خیریه ، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی در استان بوشهر  برگزار شد
صبح امروز با حضور صباغیان قائم مقام کمیته امداد کشور و مسئولین استانی همایش تجلیل از موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه های چهادی در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش سوک، این همایش صبح امروز با شرکت 300 موسسه خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی با حضور مهمانانی از مرکز و همچنین حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در محل مجتمع پویندگان راه امام خمینی اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد.

عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم استان بوشهر همیشه در امور خیریه نقش فعالی در کمک به نیازمندان دارند، با هدف تجلیل از موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و گروه های همکار با کمیته امداد این همایش برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این همایش دکتر جعفر صباغیان، قائم مقام و حبیب اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مرکز، از موسسات خیریه و مرکز نیکوکاری و گروه جهادی فعال در سطح استان تجلیل بعمل خواهدآمد.

روشن گفت: تعامل و هم افزایی با موسسات خیریه‌ای که درحوزه انفاق واحسان فعالیت دارند و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها یکی از برنامه‌های کمیته امداد است.

وی ادامه داد: شناسایی ومعرفی الگو‌های موفق در ارائه خدمت به نیازمندان و همچنین زمینه سازی گسترش هم افزایی گرو‌های مردمی درفضای خیر واحسان از اهداف این همایش است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان افزود: تجلیل از افراد و گروه‌های خیر و نیکوکار و قدرشناسی از اقدامات آنان، بهترین روش برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و توسعه و نشر سنت‌های حسنه اسلامی در جامعه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تعداد 758 موسسه خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی در سطح استان شناسایی شد که ما با آنها همکاری مداوم داریم و این موسسات تاکنون توانسته اند بخش اعظمی از خدماتی که مورد نیاز مددجواین تحت حمایت کمیته امداد هستند بصورت خودجوش و خداپسندانه و با همت انقلابی به ویژه در روزهای سختی که کشور با آن روبه رو است ایجاد شده مدیریت کنند و آن نیازها را رفع کنند.
وی یاد آور شد: از جمله خدماتی که از سوی این موسسات انجام می شود در زمینه معیشت ، مسکن ، جهیزیه و همچنین خدمات درمانی و بهداشتی و تحصیلی نیازمندان می باشد.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=8583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.