2
فرماندار بوشهر:

همه باید برای ترویج عفاف و حجاب تلاش کنند

  • کد خبر : 8940
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۸
همه باید برای ترویج عفاف و حجاب تلاش کنند
فرماندار بوشهر گفت: هر چه دشمن در امر مقابله با حجاب و فرهنگ بی حجابی کار می‌کند ما باید در خدمت حجاب و ترویج آن قدم برداریم.

به گزارش سوک، صالح رحیمی یکشنبه شب در نشست شورای عفاف و حجاب شهرستان بوشهر بیان کرد: جامعه سالم و امن بدون مسئولیت پذیری همه مردم میسر نمی‌شود و نقش حاکمیت در این حوزه به تنهایی کافی نیست و همه آحاد جامعه باید در این مهم شرکت کنند تا آنجایی که این امر در دنیا مسئولیت پذیری اجتماعی و آموزش داده می‌شود.

فرماندار بوشهر از حجاب به عنوان یک ارزش برای انسان یاد کرد و بیان داشت: امر به معروف در یک جمله یعنی هر چیزی به نفع مردم و جامعه است باید در جامعه حضور داشته باشد.

وی گفت: همه ما باید پیامبر گرامی اسلام را اسوه رفتاری خود قرار دهیم چرا که از مهمترین خصوصیات اخلاقی پیامبر اعظم خلق و خوی نیکو بوده است و روی خوش خصوصاً برای کارمندان دولت و برخورد مناسب با ارباب رجوع از بهترین معروف‌ها محسوب شده و اجر اخروی به دنبال خواهد داشت.

فرماندار بوشهر بیان داشت: وظیفه ما است که در مقابل نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن در امر عفاف و حجاب فعالیت معکوس داشته باشیم و هر چه دشمن در امر مقابله با حجاب و فرهنگ بی حجابی کار می‌کند ما باید در خدمت حجاب و ترویج آن قدم برداریم.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=8940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.