4
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:

پرسنل بهداشت و درمان دشتستان در انتخابات حماسه می آفرینند

  • کد خبر : 9525
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
پرسنل بهداشت و درمان دشتستان در انتخابات حماسه می آفرینند
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: پرسنل بهداشت و درمان دشتستان همچون دوران کرونا برای حضور در انتخابات حماسه آفرین خواهند بود.

مهر: ماریا خویش دوست صبح شنبه در نشست تبیینی انتخابات در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: هر کدام از نیروهای بهداشت و درمان با ارائه خدمت به مردم نقش کلیدی را ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید با حسن و درایت و تدبیر در راستای اهداف خرد و کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با حفظ هویت ایرانی اسلامی ایرانی و الگوبرداری از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار جهاد تبیین را در شکل واقعی خود به منصه ظهور برسانیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود: برای رسیدن به امروز و دستیابی این دستاوردها زنان و مردانی از خود گذشتند و جان فدا کردند، باید به‌پاس شهدا در آینده خود سهیم باشیم.

وی تصریح کرد: همه همکاران بهداشت و درمان همانند زمان کرونا تمام همت خود را به کار گمارند و علاوه بر حضور خود در انتخابات دیگران را نیز برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

خویش‌دوست افزود: ما پرسنل بهداشت و درمان با تمامی کاستی‌ها و مشکلات به‌هیچ‌وجه به آرمان‌های انقلاب پشت نخواهیم کرد و همواره در همه میادین و سنگرهای آینده ایران سرافراز گام‌های مؤثری بر می‌داریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: پرسنل بهداشت و درمان دشتستان همچون دوران کرونا در انتخابات حماسه خواهند آفرید.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.