4

پشتیبانی خودرویی و لجستیکی هلال احمر در پایگاههای امدادی

  • کد خبر : 8022
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
پشتیبانی خودرویی و لجستیکی هلال احمر در پایگاههای امدادی
جلسه دبیرکل جمعیت هلال احمر با رئیس منطقه انرژی پارس جنوبی در محل پارس جنوبی برگزار گردید

به گزارش سوک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر و به دنبال سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر و هئیت همراه به این استان ، جلسه مشترک با حضور رئیس منطقه انرژی پارس جنوبی و نماینده مردم شهرستان‌های دیر ، کنگان ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ، در محل منطقه ویژه پارس جنوبی شهرستان عسلویه ، برگزار گردید.

در این جلسه دبیرکل جمعیت هلال احمر بیان نمود: این جمعیت؛آمادگی اختصاص خودرو و تجهیزات امدادی و هر آنچه نیاز پایگاههای هلال احمر است را در صورت احداث پایگاه جدید را دارا میباشد.

دکتر سلیمانی همچنین نقش شرکت‌های نفتی و گازی در منطقه و سهم آنها در تجهیزات و امکانات به خصوص نقش مسئولیت‌های اجتماعی که شرکت‌ها دارند در ایجاد ساختمان پایگاههای امدادی را مهم عنوان نمود.

دکتر شیخ موسی احمدی نماینده مردم شهرستانهای جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت ؛ جمعیت هلال احمر در منطقه می تواند با حمایت منطقه ویژه و اختصاص اعتبارات شورای راهبردی توان امدادی بیشتری داشته باشد و خدمات بزرگی ارائه نماید.

وی افزود: آماده تخصیص اعتبار به صورت ۵۰ درصدی هستیم ، تا مشکلات حوزه جنوب را به حداقل برسانیم.

مهندس سخاوت اسدی رئیس منطقه انرژی پارس جنوبی بیان نمود: حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر ان شاءالله مایه خیر و برکت باشد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های هلال احمر در منطقه گفت: هلال احمر عملکرد خیلی خوبی داشته چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور و همیشه در کنار مردم بوده است .

رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی در ادامه اظهار داشت: لازم است یک پایگاه بزرگ و مجهز در منطقه داشته باشیم و منطقه ویژه پارس جنوبی از آن حمایت خواهد کرد .

احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر نیز در ادامه جلسه عنوان نمود: که توانمندی جمعیت هلال احمر در همه ی حوزه ها وجود دارد ، وی تقدیر از حمایت های منطقه ویژه در حوزه مسؤلیت های اجتماعی در یکسال گذشته اشاره کرد .

وی در ادامه از ظرفیت های بالای منطقه ویژه در زمان حوادث‌ و بحران ها بیان کردند: نیازهایی چون تجهیز پایگاه های جم و عسلویه ، ساختمان پایگاه های امداد ساحلی دیر و کنگان ضروریست و آن را مهم دانستند ، تا بشود خدمات مطلوب تری به مردم منطقه ارائه نماییم.

لازم به ذکر است که در این جلسه مهندس محمودی رئیس سازمان امداد نجات ، دکتر صالحی خزانه‌دار و ذیحساب این جمعیت و همچنین کیانفر سرپرست پدافند غیرعامل جمعیت هلال احمر که دبیر کل را در سفر به استان بوشهر همراهی مینمایند ، حضور داشتند.

در پایان صورتجلسه ای با موضوع تعهدات منطقه ویژه و جمعیت هلال احمر به امضا طرفین رسید.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=8022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.