1

پنجشنبه و جمعه های جهادی در استان فارس/ شهرستان های کازرون و کوهچنار

  • کد خبر : 10505
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
پنجشنبه و جمعه های جهادی در استان فارس/ شهرستان های کازرون و کوهچنار
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در ادامه برنامه پنجشنبه‌ها و جمعه‌های جهادی، با حضور در شهرستان های کوهچنار و کازرون، ضمن بازدید از طرح های عمرانی دو شهرستان با حضور فرمانداران و مقامات محلی به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان های فوق پرداختند.

به گزارش سوک، محسن پاپری زارعی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در ادامه برنامه پنجشنبه‌ها و جمعه‌های جهادی، با حضور در شهرستان های کوهچنار و کازرون، ضمن بازدید از طرح های عمرانی دو شهرستان با حضور فرمانداران و مقامات محلی به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان های فوق پرداختند.

بازدید از تغذیه مصنوعی پاپون، تغذیه مصنوعی صمغان، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید قلندر حسنی و محور قائمیه_سه راهی راهدار، از مهمترین برنامه های انجام شده در شهرستان کوهچنار بود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس پس از آن عازم شهرستان کازرون شد و از پروژه های محور حاجی آباد – دریس، دانشگاه سلمان فارسی، پل ورودی شهر کازرون و همچنین پروژه احداث پل محور کازرون-دوان ، سد نرگسی ، روند اجرای تونل محرم، بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس کازرون و مرکز درمان بستر ۱۰ تختی بخش بالاده بازدید نمودند.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون از دیگر برنامه‌های سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس در سفر به شهرستان کازرون بود.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=10505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.