7

بازخوانی خبر/ پورکبگانی: در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم

  • کد خبر : 9602
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
بازخوانی خبر/ پورکبگانی: در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم
جعفر پورکبگانی که ید طولایی در استعفا دارد در یک نشست خبری در شورای شهر بوشهر در جواب سوال یکی از خبرنگاران که پرسید «گفته شده انتخاب شهردار ضعیف برای بوشهر بابت این بوده که در انتخابات مجلس آینده رقیبی برای شما نباشد؟» گفت: برنامه‌ای و تمایلی برای انتخابات مجلس ندارم.

به گزارش سوک، قصه ورود پورکبگانی به انتخابات مجلس داستانی عجیبی‌ست به ویژه وقتی بدانیم که صندلی عمارت امیریه را پله‌ای رسیدن به صندلی بهارستان کرده است.

به یاد داریم که جعفر پورکبگانی که ید طولایی در استعفا دارد در یک نشست خبری در شورای شهر بوشهر در جواب سوال یکی از خبرنگاران که پرسید «گفته شده انتخاب شهردار ضعیف برای بوشهر بابت این بوده که در انتخابات مجلس آینده رقیبی برای شما نباشد؟» گفت: برنامه‌ای و تمایلی برای انتخابات مجلس ندارم.

پورکبگانی در ادامه گفته است: «در اینجا قول شرف می‌دهم که فعالیت ما با دیدگاه انتخاباتی نیست.»

آقای پورکبگانی شما هم مثل بقیه نامزدها حق حضور در انتخابات داشتید، اما بهتر بود اعتماد مردم و صندلی شورا را بازیچه و ابزار ورود به بهارستان نکنید و به اعتماد ۱۱ هزار بوشهری پشت پا نزنید.
قطعا مردم این دوره با نگاه به کارنامه و سوابق کاندیداها با چشم باز پای صندوق‌های رای خواهند رفت، اما سوال این است، آیا می توان به افرادی که صادقانه با مردم سخن نگفته‌اند اعتماد کرد؟؟؟

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=9602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. عرض سلام و ادب و احترام

    در روزی که تبلیغات نامزدها رو به پایان رسیده است شما حق تخریب هیچ کس از نامزدها رو ندارید حتی در روزی هم که حق تبلیغ نامزد مورد نظر خود هستید حق تخریب دیگران را ندارید و ادب انسانی و اسلامی و اجتماعی این گونه از تخریب ها را محکوم می کند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.