6

پیام فرمانده سپاه امام صادق ع استان بوشهر بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج

  • کد خبر : 7526
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
فرمانده سپاه امام صادق ع استان بوشهر بمناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش سوک، فرمانده سپاه امام صادق ع استان بوشهر بمناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

پنجم آذر ماه یادآور سالروز طلوع درخشان شجره طیبه بسیج بر پیکره انقلاب هست که امروز بیش از ۴۴ سال از عمر پربرکتش را میگذراند و در این دوران گوهربار توانسته است نقش تاثیرگذار خود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کند.

آن روز که امام راحل عظیم الشأن دستور تشکیل بسیج مستضعفین را داد خوب می‌دانست که این سازمان و تشکیلات با تعهد هرچه تمامتر در خدمت انقلاب است و بر اساس یک ژرف‌اندیشی و آینده نگری معجزه گون امام راحل فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد تا در قالب ساختار و سازمان کارآمد و عینی بتواند در بدنه انقلاب نقش خود را هرچه بهتر به منصه ظهور برساند.

بسیج روز به روز رشد و تعالی پیدا کرد و پس از تشکیل هسته‌های مقاومت درون نظام مقدس و نقش آفرینی در دوران دفاع مقدس به عنوان نیروی کارآمد در تمامی عرصه‌ها حرف برای گفتن داشت و قطعاً موفق عمل کرد.

سال‌ها از پی هم آمد و رفت و بسیج به عنوان یک تفکر و فرهنگ ناب از مرزهای جغرافیایی کشور عبور کرد و به عنوان یک راهبرد در مقابل ستمگران و دولت‌های مستکبر تفکر نابی شد در دل مستضعفان جهان و به سایر ملت‌ها این را آموخت با تکیه بر اراده و قدرت ایمان می‌توان در برابر هر ظلم و بی‌عدالتی قد علم کرد.

بسیج حالا ۴۴ ساله شده است حماسه سازی‌های جاودانه آن در طول دوران انقلاب خودنمایی می‌کند بسیج توانست در مقابله با فتنه‌ها و بحرانسازی‌های گوناگون از مشکلات جامعه و ملت ایران را به سلامت بیرون ببرد و امید آفرینی حلقه اتصال بسیج و مردم شد تا همه به عزت و بزرگی بسیج پی ببرند.

امروز در حالی که مردم قطعاً با مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند این بسیج است که در دل طوفان حوادث همراه و همگام مردم و یار و یاور افراد آسیب پذیر جامعه بوده و تا حد توان در مسیر گره گشایی از مشکلات مردم و تزریق امید به جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

امروز بسیج با تجربه است و به پشتوانه سال‌ها تلاش و مجاهدت در عرصه‌های مختلف کشور هوشمندانه در صحنه‌های مقابله با دشمنان قسم خورده ایستادگی و مقاومت را تنها راه نجات از فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب در حال و آینده می‌داند.

ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره به بسیج و بسیجیان دریادل و همیشه در صحنه خود افتخار می‌کنند و و اذعان دارند که می‌شود با تفکر بسیج به حرکت در مسیر ارزشمند این شجره طیبه که برای نظام و کشور ترسیم کرده است و البته زیر سایه ولایت فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب قله‌های ترقی و موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کرد.

سرتیپ‌پاسدار علی رزمجو
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.