4
مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر:

۱۲دستگاه فشارسنج دیتالاگر بر روی شبکه آبرسانی شهر بوشهر نصب شد

  • کد خبر : 7592
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
۱۲دستگاه فشارسنج دیتالاگر بر روی شبکه آبرسانی شهر بوشهر نصب شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۱۲ دستگاه فشارسنج دیتالاگر بر روی شبکه آبرسانی شهر بوشهر نصب شد.

به گزارش سوک، ابوالحسن عالی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۲ دستگاه فشارسنج دیتا لاگر (داده بردار) بر روی شبکه آبرسانی شهر بوشهر نصب شد، اظهار داشت: دستگاه‌های نصب شده در هر ۱۵ دقیقه به صورت خودکار فشار شبکه آب را ثبت و اطلاعات فشار را بر بستر اینترنت برای مدیران مربوطه گزارش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: نصب دستگاه‌های فشارسنج دیتالاگر همچنین به مدیریت توزیع و مصرف آب شهر بوشهر کمک شایانی خواهد کرد.

عالی ادامه داد: بهبود مدیریت شبکه توزیع آب، افزایش پایداری آب، کاهش هدر رفت (ناشی از فشارهای بالا در ساعات کاهش مصرف) و همچنین کاهش آمار حوادث احتمالی شبکه از مهم‌ترین مزیت دستگاه‌های فشارسنج دیتالاگر به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در این استان مصرف آب شرب بسیار بالا و متوسط سرانه مصرف ۲۸۰ لیتر است گفت: بر همین اساس مدیریت مصرف و استانداردسازی آن در استان بوشهر مورد توجه جدی گرفته است.

وی عنوان کرد: بر اساسی ارزیابی‌های صورت گرفته اکنون ۴۰ درصد مشترکان آب استان بر اساس الگو، ۴۵ درصد بیش از الگو تا ۲ برابر الگو و ۱۵ درصد مشترکان بیش از دو تا چهار برابر الگوی تعیین شده آب شرب مصرف می‌کنند.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.