2

بکارگیری نیرو فقط با ملاک شایستگی و توانمندی

  • کد خبر : 1378
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

مدیر منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی بوشهرگفت: قطعا در منطقه آزاد بوشهر بکارگیری نیرو فقط با ملاک شایستگی و توانمندی افراد و بدور از روابط و ملاک های غیر تخصصی انجام خواهد گرفت.

سوک نیوز , حجت الاسلام یوسف جمالی در دیدار با حسین عربیان مدیر منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی بوشهر گفت: ایجاد منطقه آزاد بوشهر یک فرصت خوب برای رونق تولید و اشتغال جوانان متعهد و متخصص بوشهری و پیشرفت و توسعه بیشتر استان بوشهر خواهد بود، همه مردم بوشهر و هموطنان عزیز باید از این فرصت بتوانند بهره ببرند.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات آیت الله رئیسی و مسئول شورای ائتلاف استان بوشهر با بیان اینکه منطقه آزاد برای ایجاد فرصت های شغلی در استان بوشهر و بکارگیری تخصص و شور و نشاط نیروهای بومی نقش بسیار مهمی دارد اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و همفکری همه دوستداران رشد و توسعه کشور، این نقش مهم هر چه زودتر با فراهم شدن زمینه و مقدمات، عملیاتی شود. بکارگیری نیرو فقط با ملاک شایستگی و توانمندی مدیر منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی بوشهر ضمن تشکر از حجت الاسلام جمالی بیان کرد: براساس مصوبه قانون تأسیس مناطق آزاد جدید و موافقت با ایجاد منطقه آزاد بوشهر، یک فرصت ملی و امتیازی ویژه برای مردم بوشهر است.

عربیان ادامه داد: ظرفیت ایجاد شده ناشی از حضور منطقه آزاد بوشهر را زمینه توسعه پایدار با تمرکز بر توسعه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی، در استان بوشهر و استان های همجوار است که اثرات آن در آینده نزدیک در سطح ملی نیز پدیدار خواهد شد. وی اظهار داشت: تهیه طرح جامع و ایجاد مقدمات راه اندازی منطقه به همراه شناسایی جوانان نخبه و متخصص توانمند منطبق با شرح وظایف منطقه آزاد در دستور کار شش ماهه آینده منطقه آزاد بوشهر است.

مدیر منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی بوشهر خاطرنشان کرد: ارائه فکر و نظر و هم اندیشی جوانان، موجب شناسایی برترین ها در حوزه های تخصصی دوازده گانه و دعوت به همکاری از آنان خواهد شد و قطعا در منطقه آزاد بوشهر بکارگیری نیرو فقط با ملاک شایستگی و توانمندی افراد و بدور از روابط و ملاک های غیر تخصصی انجام خواهد گرفت. عربیان اظهار داشت: در مرحله آغازین راه اندازی منطقه آزاد بوشهر، پنج نفر کارشناس شایسته و توانمند دعوت به همکاری شدند که سه نفر آنها از جوانان بومی هستند.

وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان و بهبود وضعیت معیشت فقط با رونق اقتصادی حاصل می شود، این امر محقق نمی شود مگر با حضور جوانان توانمند، کارآفرینان و سرمایه گذاران در عرصه اقتصاد که برای دستیابی به این مهم همراهی تمامی گروه ها، اعتماد و یکدلی ملی و منطقه ای ضروری است.

به گزارش سوک نیوز، عربیان در ادامه این نشست در مورد طرح های منطقه آزاد بوشهر و فراخوان مشارکت جوانان استان برای مطرح کردن نظرات و پیشنهادات تخصصی، گزارشی را ارائه نموند و اعلام کرد به همین منظور سایتی طراحی گردیده تا همه بتوانند به آسان ترین روش در این کار مشارکت نمایند.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=1378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.