3

خبر سوک تایید شد/ "پاپری" رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان بوشهر شد+ حکم

  • کد خبر : 1858
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

محسن پاپری به سمت نخستین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در دولت سیزدهم منصوب شد.

به گزارش سوک نیوز , با صدور حکمی از سوی میر کاظمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محسن پاپری به سمت نخستین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در دولت سیزدهم منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:جناب آقای محسن پاپری زارعی  با توجه به تعهد و سوابق علمی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری و انقلابی گری و مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی،قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران در دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات استان کوشا باشیدتوفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید مسعود میرکاظمی پاپری دانش‌آموخته دکترای مدیریت تکنولوژی است که معاون مرکز توسعه سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرکل مالی و اداری سازمان جمع اوری و فروش اموال تملیکی کشور،مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،معاون هماهنگی امور برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر،مدیر اداری و مالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سوابق اجرایی وی است.

از ۱۱ تیرماه سال ۱۳۹۸ تا کنون، دکتر علی درویشی این سمت را در استان بوشهر در دست داشته است.چندی پیش سوک نیوز در خبری از انتصاب پاپری به عنوان یکی از گزینه های  اصلی سکانداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خبر داد.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=1858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.