1

فرماندار اسبق شهرستان های گناوه و کنگان تایید صلاحیت شد

  • کد خبر : 7377
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۹
فرماندار اسبق شهرستان های گناوه و کنگان تایید صلاحیت شد
تیمور یزدانشناس از چهره های مطرح و شاخص و با سابقه استان بوشهر و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم از سوی هیات اجرایی تائید صلاحیت شد.

به گزارش سوک، تیمور یزدان شناس از چهره های مطرح و شاخص استان بوشهر و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم از سوی هیات اجرایی تائید صلاحیت شد.

یزدان شناس ازجمله مدیران خوشنام و باسابقه طولانی مدبریتی در استان و کشور میباشد. ایشان پس از درخواست اقشار مختلف شامل:جمعی از نخبگان دانشگاهی،جامعه ایثارگری، فرهنگیان،ورزشکاران، کسبه و بازاریان، و گروهای مردمی، تا کنون نشست های هم اندیشی، تبادل نظر، وارایه نقطه نظرات کارشناسی جهت برون رفت از مشکلات مختلف را در حوزه انتخابیه برگزار کرده است که درهمین راستا با استقبال بسیار خوبی روبرو گردیده و هوادران وی حمایت خود را در سطح گسترده ای ابراز و اعلام کرده اند.

وی که خود در حوزه اجراء(فرماندار 2شهرستان بزرگ استان) و دیگر مسؤلیتهای مختلف تجارب ارزشمندی در کارنامه خدمتی خود دارد با نگاه دوراندیشی و راهبردی در جهت استفاده از توان نیروهای جوان استان، نخبگان، ایثارگران و همینطور استفاده از تجرببات و نقطه نظرات پیشکسوتانی که در طول انقلاب اسلامی در جهت استقرار و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی فداکاری نموده اند با راه اندازی کارگروهای مختلف تخصصی و تشکیل جند هیئت اندیشه ورز، مصمم می باشد تا درجهت رشد، توسعه و شکوفایی در زمینهای مختلف، ازجمله : اقتصادی، معیشت، اشتغال فرهنگی، و… به یاری مسؤلین اجرایی استان برود.

لینک کوتاه : https://sooknews.ir/?p=7377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.